Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نیمه‌های پایانی سال ۹۸ مسابقات کاراته وان بانوان در شهر خمین برگزار شد که جوایز نقدی این لیگ‌ کاراته‌ وان به صورت معلق باقی ماند و هنوز قهرمانان این مسابقات جوایز نقدی خود را دریافت نکردند و از فدراسیون کاراته تقاضای پیگیری این موضوع را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تمامی پرداختی مربوط به جوایز قهرمانان مسابقات کاراته وان‌هایی که برگزار کردیم کاملا پرداخت شدند و تنها پرداختی یک مسابقه باقی مانده بود که  مربوط به مسابقات شهر خمین بود که برای اهدای جوایز با ویروس کرونا مواجه شدیم.

وی افزود: پیش از این اعلام کرده بودیم که میزبان قرار است هزینه‌ها را متقبل شود و عواید حاصل به برگزار کننده مسابقات تعلق خواهد گرفت. در نهایت رایزنی‌هایی انجام شده است تا طی روز‌های آینده قرار است پرداختی‌ها به قهرمانان انجام شود.

بيشتر بخوانيد: حسنی پور: کرونایی شدنم مربوط به یک ماه پیش است/ قصد ندارم تیم ملی کاراته ایران را ترک کنم

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته فدراسیون کاراته کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور