Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@13:38:41 GMT

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش واحد تهران جنوب

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۸۰۸

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش واحد تهران جنوب

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران جنوب با حضور رامین خواجوی، رئیس واحد، حجت‌الاسلام والمسلمین گل‌محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران جنوب، معاونان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خواجوی در این مراسم از خدمات منوچهر شمسینی غیاثوند معاون سابق این حوزه قدردانی و تشکر کرد و برای وی بهروزی، موفقیت در امور علمی، پژوهشی و زندگی خواستار شد و سیدعظیم حسینی را به‌عنوان معاون جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران جنوب معرفی کرد.



در جلسه تکریم و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی که به صورت مجازی نیز برگزار شد، خواجوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار امیدواری کرد که در حوزه آموزش روند روبه‌رشدی در آینده نزدیک داشته باشیم.



وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان در دیداری که با معلمان سراسر کشور داشتند سه عنصر اصلی علم آموزی، یاد دادن تفکر و آموختن رفتار و اخلاق توسط معلمان و اساتید تاکید داشتند که باید بر این نکات توجه ویژه‌ای داشته و آن را سرلوحه امور دانشگاه قرار دهیم و به‌صورت دقیق بکار ببندیم.

رئیس واحد تهران جنوب معاون جدید این حوزه را شخصیت شناخته شده، متعهد و دارای تجارب ارزنده مدیریتی توصیف کرد و افزود: از سیدعظیم حسینی می‌خواهم که با برنامه‌های راهبردی بهتر در راستای توسعه هرچه بهتر دانشگاه گام بردارد.

در ادامه این جلسه، سیدعظیم حسینی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی جدید واحد تهران جنوب به تشریح برخی از محورهای اصلی برنامه‌های خود همچون افزایش تعداد رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دریافت مجوز‌های لازم، تقویت و گسترش دوره‌های مجازی، ساماندهی دبیرخانه هیئت علمی، ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی واحد، تقویت امور بین‌الملل و دیگر فعالیت‌های آینده این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ویدئوکنفرانس معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی تکریم و معارفه معاون آموزش واحد تهران جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد