Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:52:19 GMT

اعطای وام یک میلیون تومانی به 35 هزار سرپرست خانوار در صف

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۹۲۵

اعطای وام یک میلیون تومانی به 35 هزار سرپرست خانوار در صف

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت بیش از 35 هزار فقره تسهیلات یک میلیون تومانی به یارانه بگیران در صف دریافت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات این بانک، از تعداد 41 هزار فقره تسهیلات قابل پرداخت به سرپرستان خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها که به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کدملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها امکان پرداخت آن از سوی بانک‌های عامل میسر نشده بود، با پیگیری های بعمل آمده و با همکاری بانک های عامل مشکلات مربوط 35 هزار و 601 فقره از تسهیلات مزبور تا تاریخ  15 اردیبهشت ماه 1399 رفع و تسهیلات ده میلیون ریالی به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است بانک مرکزی می کوشد ایرادات مربوطه در خصوص اعطای مابقی تسهیلات مزبور (به تعداد 5هزار و 399 فقره) را نیز با هماهنگی سازمان هدفمندسازی یارانه رفع و به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک مرکزی یارانه وام سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان