Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:57:36 GMT

شاخص‌های خوبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۹۳۶

شاخص‌های خوبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین شد

مشاور عالی فدراسیون والیبال گفت: در نخستین نشست هم‌ اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور، شاخص‌ های خوبی برای انتخاب سرمربی تیم‌‌ های ملی و تیم‌ های رده سنی مختلف والیبال زنان و مردان تعیین شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید مرادی در جمع بندی نخستین نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور، گفت: داورزنی در در دوره جدید مدیریت خود در فدراسیون والیبال، تاکید زیادی به همفکری و استفاده از نظرات کارشناسان این رشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی در والیبال، تصریح کرد: این شورا اعضای ثابت ندارد و به تناسب موضوعات مختلف، افراد مرتبط دعوت می‌شوند.

مرادی با اشاره به مباحث مطرح شده در نخستین نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور، افزود: دوستان به شاخص‌های انتخاب سرمربی و روش های انتخاب سرمربی اشاره کردند که باید ابتدا شاخص‌ها تدوین شود و سپس به موضوع روش‌های انتخاب بپردازیم.

وی تاکید کرد: اگر شاخص‌ها تعیین شود، سپس می‌توانیم به مصداق‌ها توجه کنیم تا تصمیم‌گیری راحت‌تر شود.

مشاور عالی فدراسیون والیبال با تاکید بر این که والیبال ایران در تراز جهانی مطرح است، افزود: به یقین باید به دنبال روشی باشیم که مریبان ایرانی هم در جهان مطرح شوند.

وی در جمع‌بندی نظرات ارائه شده در این نشست، شاخص‌های زیر برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران، مطرح کرد:
 
** دانش فنی و مربی برنامه‌محور
 
** تجربه در سطح تیم‌های اول جهان
 
** توانایی در مدیریت تیم
 
** پذیرش مربی ازسوی بازیکنان والیبال
 
** کسب نتیجه در المپیک توکیو و لیگ ملت‌ها
 
** توجه به شرایط مالی
 
** جدیت در حفظ نظم و انضباط تیمی
 
** آشنایی با زبان خارجی
 
** شخصیت فردی تاثیرگذار
 
** آگاهی و شناخت از سایر تیم های مطرح جهان و آشنایی با جدیدترین روش‌های تمرینی
 
** تعامل با رسانه‌ها، بازیکنان و فدراسیون
 
** توانایی ارتباط با مربیان شاخص جهان

نخستین نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور امروز (دوشنبه) باحضور بیش از 60 کارشناس، پیشکسوت، مربی و نماینده رسانه‌ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
 
استفاده از نظرات کارشناسان این رشته ورزشی برای اهداف بلندمدت والیبال و تعیین شاخص‌های انتخاب مربیان تیم‌ ملی در رده‌های مختلف سنی از جمله اهداف این همایش یک روزه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وحید مرادی اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور نخستین نشست هم انتخاب سرمربی شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس اورسجی درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کبدی، اظهار کرد: از این هفته اردوی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که شهریور ماه در هند، برگزار می‌شود را آغاز خواهیم کرد. از هفدهم اردیبهشت نیز اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی ایران آغاز خواهد شد. چهار شهر چابهار، بابلسر، گلستان و بندرانزلی برای میزبانی درخواست دادند و در حال بررسی هستیم. این رقابت‌ها هم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقات کبدی بزرگسالان جهان نیز بهمن به میزبانی هند برگزار خواهد شد. اردوی تیم‌های ملی کبدی بانوان و مردان از خرداد جهت اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های داخل سالن آسیا آذر به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی درباره انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی کبدی گفت: ما خود را از سرمربیان خارجی بی‌نیاز و به سرمربیان داخلی اعتماد کردیم. با تصمیم کمیته فنی در هر دو بخش بانوان و مردان از مربیان داخلی بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مربیان داخلی هم از دانش بالایی برخوردار هستند و هم با توجه به فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم، انگیزه و تعداد آنها بیشتر می‌شود. مربیان کشورمان کمتر از مربیان هندی نیستند و از دانش بالایی برخوردارند. وظیفه خود می‌دانیم تا به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم.

اورسجی یادآور شد: کبدی چهار سبک استاندارد ۱۲ نفره، سالنی هفت نفره، ساحلی شش نفره و سرکل ۱۴ نفره دارد. به همین دلیل برنامه کمیته فنی فدراسیون به این شکل است تا مربیان به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. غلامرضا مازندرانی هم قطعاً باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد. از نگاه ما هیچ مربی حذف شدنی نیست و شاید از او در یکی از سبک‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرمربیان کبدی سالنی را الان انتخاب کردیم و سرمربیان کبدی استاندارد را سال دیگر انتخاب خواهیم کرد. برای فصل جدید باید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها برگزار شود تا کمیته فنی پس از بررسی، مربیان را انتخاب کند. مسابقات این سبک در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن در سال ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748606

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا