Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:03:14 GMT

اقدام زیبای یک سرباز در روزهایی کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۱۸۲

اقدام زیبای یک سرباز در روزهایی کرونایی

رئیس دفتر رئیس جمهور در اینستاگرام خود نوشت: اقدام بسیار زیبای یکی از سربازان وطن، که حقوق خود را صرف تهیه بسته‌های معیشتی برای 80 خانواده روستایی در استان کردستان کرده، می‌تواند نمادی از روحیه نوع‌دوستی، فداکاری و از خودگذشتگی مردم ایران قلمداد شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در اینستاگرام خود نوشت:

در روزهایی که همه جای دنیا، سخن از اثرات اقتصادی کروناست، فرهنگ والای ایرانی-اسلامی، فستیوال زیبایی از نوع‌دوستی را در کشور ما پدید آورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آستین همت بالا زده‌ و حرکت ارزشمندی را برای کمک به آسیب‌دیدگان اقتصادی کرونا آغاز کرده‌اند. در همین راستا، اقدام بسیار زیبای یکی از سربازان وطن، که حقوق خود را صرف تهیه بسته‌های معیشتی برای 80 خانواده روستایی در استان کردستان کرده، می‌تواند نمادی از روحیه نوع‌دوستی، فداکاری و از خودگذشتگی مردم ایران قلمداد شود.

با توجه به اینکه این سرباز عزیز مبلغ مورد نظر را برای خرید گوشی تلفن همراه پس‌انداز کرده بود، برای قدردانی از این اقدام فداکارانه و غرورانگیز، بعنوان هدیه‌ای ناقابل، مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، هزینه تهیه گوشی تلفن همراه برای ایشان را تقبل و پرداخت کرد.

جناب آقای خیام رحمانی! مردم کشورمان و اعضای دولت به سربازان فداکار و جوانمردی مثل جنابعالی افتخار می‌کنند. موفق و پاینده باشید

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد