Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:15:06 GMT

کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۲۰۰

کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین

به گزارش بعدازظهر دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: در پی وصول شکایت‌های متعدد در خصوص سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات و بررسی سرقت‌های انجام شده و اقدامات فنی صورت گرفته و شبانه‌روزی سرانجام محل اختفای یکی از سارقان را در شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی‌های فنی پلیس که ابتدا منکر بزه انتسابی بود، به سرقت‌های متعدد با همدستی یک سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با دستگیری سارق دیگر این پرونده به همراه یک مالخر و بازجویی از آنان در مشاهده مستندات و دلایل کافی پلیس، متهمان به ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: متهمان پس از معرفی به مراجع قضایی راهی زندان و تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان و کشف سرقت‌های احتمالی توسط سارقان دستگیر شده، ادامه دارد.

سردار حاجیان از شهروندان خواست از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده مانند دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم موادمخدر در سه عملیات جداگانه پلیس قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر حامل بیش از ۱۷ کیلو تریاک در پوشش مسافر اتوبوس در قزوین خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد استان در اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه ماموران هنگام بازرسی از ساک دستی یکی از مسافران ۱۷ کیلو و ۷۹۰ گرم تریاک را کشف کردند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و به منظور ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ عبدالمالکی با تاکید بر تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ با اقتدار کامل و قانونی از سوی پلیس، تصریح کرد: مشارکت و همدلی مردم در این رابطه تضمین کننده موفقیت ماموران مبارزه با موادمخدر و تنگ شدن بیش از پیش عرصه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد بود.

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی،  سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین نیز با اشاره به کشف سه کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ، اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین  - رشت یه یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

به گفته این مسئول انتظامی، ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده سه کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه که در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خواستار مشارکت بیش از گذشته شهروندان با پلیس در برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان شد.

فرمانده انتظامی البرز نیز از کشف سه کیلوگرم موادمخدر و دستگیر یک عامل تهیه و توزیع کننده مواد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری تاکید کرد: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع عامل افیونی و انتقال آن از قزوین به البرز با یکدستگاه موتورسیکلت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس، موتورسیکلت مورد نظر را در سه راهی مشعلدار، مقابل جایگاه سوخت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از فرد دستگیر شده سه کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که در یک کیسه نایلونی بسته‌بندی شده بود را کشف و متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین پلیس مبارزه با موادمخدر کیلوگرم موادمخدر مراجع قضایی استان قزوین سه کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد