Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:54:35 GMT

ساخت ٢١ هزار واحد آپارتمان در طرح مسکن ملی در شهر جدید صدرا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۲۳۲

ساخت ٢١ هزار واحد آپارتمان در طرح مسکن ملی در شهر جدید صدرا

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل حاجی پور بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در صدرا با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شهر صدرا بیش از ۲۱ هزار واحد در قالب طرح مسکن میانی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۱ هزار واحد برای افرادی است که تاکنون دارای خانه نبودند.

وی اضافه کرد: مسکن اولی‌هایی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند بایستی با مراجعه به سامانه متمرکز وزارت راه و شهرسازی نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام می‌گردد این در حالی است که ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیز با امضای تفاهم نامه ساخت خواهد شد و مابقی تعهدات شهر صدرا در طرح مسکن ملی به صورت واگذاری زمین با تعهد ساخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور در خصوص مرحله اجرای طرح مسکن ملی نیز تاکید کرد: کلنگ افتتاح عملیات عمرانی هزار واحد از طرح مسکن ملی در شهر سر را بر زمین زده شد این در حالی است که با توجه به تفاهم نامه‌ای که میان وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش امضا شده است ۴ بلوک ۶ طبقه برای ۱۰۰ واحد آپارتمانی عملیات اجرایی آن در فاز نخست آغاز شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعهدات شهر جدید صدرا در خصوص احداث ۲۱ هزار واحد مسکن ملی در مرحله اول تلاش خواهد شد که زمین‌های اختصاص داده شده به هزار واحد مسکن ملی در نیمه اول امسال مشخص و عملیات اجرایی ساخت این هزار واحد آغاز شود.

کد خبر 4917026

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر صدرا وزارت راه و شهرسازی شیراز ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد کمک به نیازمندان گرگان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید طرح مسکن ملی مسکن ملی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟