Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی عصر دوشنبه در نشست اعضای جمعیت هلال احمر با استاندار کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت برگزار شد، اظهارداشت: پس از شیوع بیماری کرونا در چین روند دپوی ماسک و تجهیزات بهداشتی موردنیاز توسط هلال احمر کرمانشاه آغاز شد و در همان روزهای نخست با وجود کمبودها توانستیم بیش از ۴۳ هزار عدد ماسک در بین مراکز حساس توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در روزهای نخست شیوع کرونا داروخانه هلال احمر ۱۰ هزار عدد ژل ضد عفونی کننده دست را با قیمت دولتی در بین مردم توزیع کرد، افزود: براساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا هلال احمر ۳۵ پست غربالگری در ورودی های شهرهای استان برپا و بیش از ۸۸۰ هزار نفر را غربالگری کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌ کرمانشاه با بیان اینکه این‌ جمعیت تاکنون بیش از ۱۲ هزار عدد ماسک در بین نیازمندان توزیع کرده است، گفت: براساس هماهنگی انجام شده بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت بسته های بهداشتی حمایتی بین بیماران خاص استان توزیع خواهد شد.
معتمدی افزود: در این راستا براساس اطلاعات ارایه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از صبح امروز روند توزیع بیش از هفت هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی بین بیماران‌ خاص کرمانشاه را آغاز کردیم.
وی یادآور شد: هلال احمر همچنین جمع آوری کمک های مردمی در پویش همدلی برای کمک به افراد متاثر از بیماری کرونا را در دستور کار دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌ کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اعتباراتی که استانداری کرمانشاه برای حمایت از هلال احمر در سال گذشته اختصاص داد در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بود.
معتمدی افزود: استانداری‌ کرمانشاه در سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان برای طرح اربعین، ۳۵۰‌ میلیون تومان برای نوسازی پایگاه ها، ۲ میلیارد تومان برای ایجاد چهار پایگاه در قصرشیرین، گیلانغرب ، سرپل ذهاب و جوانرود و ۶۰ میلیون تومان برای کمک های معیشتی به هلال احمر کرمانشاه اختصاص داد.
وی با بیان اینکه با اعتبارات سال گذشته ۲ میلیارد تومان بدهکاری جمعیت تصفیه شد، اظهارداشت: در سال گذشته میزان جذب دانشجوی هلال احمر کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرد.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، سال گذشته آمار داوطلبان این جمعیت در استان به ۸۲ هزار نفر افزایش پیدا کرد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمایت از بیماران خاص کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حمایت از بیماران خاص کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا حمایت از بیماران خاص کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر کرمانشاه جمعیت هلال احمر سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان