Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:57:36 GMT

عملیات اجرای مسکن ملی فرهنگیان در شهر پرند آغاز شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۸۹۴

عملیات اجرای مسکن ملی فرهنگیان در شهر پرند آغاز شد+تصاویر

‌کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکن ملی فرهنگیان با پیام معاون اول رئیس جمهور‌ در ۱۱ استان تهران، فارس، خوزستان اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، ظهر امروز درماه مبارک رمضان و مصادف با هفته بزرگداشت مقام معلم ، مراسم آیین کلنگ زنی وعملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با پیام معاون اول رییس جمهور در یازده استان تهران، فارس، خوزستان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان همزمان کلنگ زنی شد.

مراسم آیین کلنگ زنی و عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان  با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، استانداران و ائمه جمعه همزمان در یازده استان به صورت ویدئو کنفرانس و همچنین در شهر پرند با همراهی حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند، محسن وطن خواهی مدیرعامل و‌رئیس هیئت مدیرت شرکت عمران، اعضای هئیت مدیره ومدیران کل وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش و سایرمسئولان شهرستان برگزار شد.

ابتدای مراسم هریک از استانداران درخصوص مشخصات پروژه های مسکن ملی فرهنگیان استان مربوطه توضیحاتی را به مقام معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند و در پایان مراسم باسخنرانی و گرامیداشت هفته مقام معلم و ماه مبارک رمضان با پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در یازده استان آیین کلنگ زنی و عملیات اجرایی این طرح آغازشد.

در ادامه مراسم محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت:ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و قبولی طاعات و عبادات در ماه پرخیر و برکت مبارک رمضان امروز طبق تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش مراسم آیین کلنگ زنی و عملیات اجرایی 500 مسکن ملی فرهنگیان در شهر جدید پرند با پیام معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها‌ی شهر جدید پرند به‌روایت تصاویرتوضیحات شرکت عمران پرند درباره سیل دیروزتهران|دادستان رباط‌کریم: شهر پرند ظرفیت لازم برای شهرستان‌شدن را دارد‌

وی در ادامه افزود:در کمتر از دوهفته از سوم اردیبهشت تا امروز دو پروژه مسکن ملی را در شهر پرند آغاز کرده ایم، یکی 3600 واحدی طبق تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را شروع کردیم و دیگری هم پروژه  500 واحدی فرهنگیان است که امروز شاهد عملیات اجرایی آن در بهترین مکان و زمین های فاز 6 شهر جدید پرند هستیم و ان شاءالله این واحدها در مدت 18 ماه با هزینه ای بین دومیلیون و پانصد تا سه میلیون پانصد هزار تومان اجرا و آماده تحویل فرهنگیان عزیز می شود.

انتهای پیام/ش

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلنگ زنی و عملیات اجرایی معاون اول رئیس جمهور مسکن ملی فرهنگیان آیین کلنگ زنی شهر جدید پرند راه و شهرسازی شهر پرند آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد