Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی ندارند در 132 شهر سفید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از 16 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، عصر امروز در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رییس جمهور اظهار کرد: این مصوبه به باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی هستند که ارتباط فردی زیادی ندارند در 132 شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اجازه فعالیت را از 16 اردیبهشت ماه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر، رشته های دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، برخی رشته های دوومیدانی، قایقرانی، وزنه برداری و بولینگ را از جمله رشته هایی اعلام کرد که فعالیت های آنها در شهرهای که وضعیت آنها در خصوص شیوع کرونا سفید اعلام شده، مجاز عنوان کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم گیری پیرامون رقابت‌های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکان پذیر نیست، تصریح کرد: در خصوص فوتبال به صورت ویژه با دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم گیری در این خصوص به زمان بین 20 تا 25 اردیبهشت ماه موکول می شود و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیرقابل پیش بینی ویروس کرونا، نمی تواند زمان آغاز مسابقات را اعلام کند.

سلطانی فر در بخشی از سخنانش گفت: کشورها تصمیمات مختلفی درخصوص رقابت های فوتبال اتخاذ کردند، برخی از کشورهای اروپایی کلا تعطیل کردند و برخی هم تمرینات را به صورت گروه های کوچک 2 تا 4 نفره و 6 نفره آغاز کردند و برخی کشورهای همسایه از جمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به مرداد و شهریور موکول کردند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هنوز تصمیمی را ابلاغ نکردند و خبرهای منتشر شده گمانه زنی های رسانه های عربی است و فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط مختلف برای تصمیم گیری در این خصوص است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تصمیم گیری سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)