Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هافبک تیم ملی آلمان و باواریایی‌ها در حال جمع آوری پول برای مبارزه با ویروس کرونا هستند.

طرفداری- لئون گورتسکا و یاشوا کیمیش، دو هافبک آلمانی بایرن مونیخ در ماه مارس، کمپینی به نام WeKickCorona برای مبارزه با ویروس کرونا راه اندازی کردند و در حال کمک به افرادی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، لئون گورتسکا و یاشوا کیمیش پس از راه اندازی کمپین WeKickCorona در ماه مارس، از جیب خود مبلغ 1 میلیون یورو را به افرادی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار داشتند و آسیب دیده بودند، کمک کردند. از آن زمان تا به امروز، به این کمپین بیش از 4 میلیون یورو کمک مالی شده است و افرادی همچون هانسی فلیک، لروی سانه و متس هوملس در کمک به این کمپین مشارکت داشته‌اند. کیمیش در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در این رابطه توضیحاتی را ارائه می دهد:

چیزی که برای ما اهمیت داشت این بود که فقط این جمله را نگوییم که: پول آمده است، آن را بین نیازمندان پخش کنید.

گورتسکا نیز در این رابطه می گوید:

ما می خواستیم خودمان تصمیم بگیریم که کمک‌های مالی به کجا و به چه کسانی اهدا شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد