Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:22:41 GMT

بازگشت فعالیت بیمارستان‌های یزد به حالت عادی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۴۰۹۶

بازگشت فعالیت بیمارستان‌های یزد به حالت عادی

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوق از بازگشت فعالیت ۱۴ بیمارستان استان یزد به حالت عادی خبر داد.

دکتر «محمود نوری شادکام» با بیان این‌ که از ابتدای همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در استان یزد ۲۰ بیمارستان در بخش دولتی و خصوصی به بیماران کرونایی خدمات ارائه کردند، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مدیریت بیماری و کاهش تعداد موارد بستری، در سه بیمارستان شهرستان‌ها و سه بیمارستان مرکز استان، یک بخش مجزا با نیروهای مجزا برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش‌های بستری بیماران کرونایی از سایر بخش‌های بیمارستانی جدا بوده و سایر بخش ها نیز فعالیت عادی خود را آغاز کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: ۱۴ بیمارستان استان یزد پاک اعلام شده و از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه به روال عادی برگشتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا، نوری شادکام در ادامه با بیان این که بیماران بستری کرونایی در استان تحت نظر مستمر کادر درمانی قرار دارند، تصریح کرد: روزانه بیماران جدید کرونایی به بیمارستان‌های یزد مراجعه و به همان تعداد نیز از یمارستانها ترخیص می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس يزد دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • بازگشت به دنیای صدا
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی