Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:41:16 GMT

چگونه وارد بورس شویم؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۴۳۶۷

چگونه وارد بورس شویم؟

این روزها بورس یکی از راه های مورد توجه برای سرمایه گذاری برای برخی شده است، برای اینکه بتوانید در بورس سرمایه گذاری کنید، لازم است یک سرمایه غیر ضرور داشته باشید و از سرمایه گذاری با فروش ماشین و یا مسکن جداً خودداری کنید چرا که در صورت ضرر خسارتی متوجه آن ها نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ این روزها بورس یکی از راه های مورد توجه برای سرمایه گذاری برای برخی شده است، برای اینکه بتوانید در بورس سرمایه گذاری کنید، لازم است یک سرمایه غیر ضرور داشته باشید و از سرمایه گذاری با فروش ماشین و یا مسکن جداً خودداری کنید چرا که در صورت ضرر خسارتی متوجه آن ها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قدم بعدی باید مفاهیم اولیه بورس را فرا بگیرید تا بتوانید در هنگام فعالیت به راحتی رفتار اقتصادی داشته باشد و بعد از فرا گیری این مفاهیم اولیه شما باید در سامانه سجام ثبت نام کنید.

بعد از اینکه در این سامانه ثبت نام کردید شما احراز هویت می شوید،  علاوه بر این از این طریق شما کد معاملاتی دریافت خواهید کرد.

در قدم بعدی باید ثبت نام در کار گزاری ها را انجام دهید تا بتوانید از این طریق کارگزاری ها خرید و فروش را در بورس انجام دهید، در قدم آخر شما می توانید با نرم افزار کارگزاری که در آن ثبت نام کردید اقدام به خرید و فروش کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمایه گذاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم