Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: تمامی علاقمندان با هر رده سنی برای شرکت مسابقه «شیراز شهر ما» می توانند با گوشی تلفن همراه خود از زیبایی های بهار شیراز عکس بگیرند.

«نوید جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اردیبهشت شیراز یکی از زیباترین و دل انگیزترین زمان هایی است که عطر بهار نارنج ها و شکوفه درختان و سرسبزی باغ هایش چشم هر بیننده را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «شیراز شهر ما» افزود: تمامی علاقمندان با هر رده سنی برای شرکت مسابقه «شیراز شهر ما» می توانند با گوشی تلفن همراه خود از زیبایی های بهار شیراز عکس بگیرند.

وی اضافه کرد: این جشنواره به مناسبت یادروز شیراز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می شود و مدیر این سازمان، دبیر برگزاری هفته شیراز و رئیس کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز، از برگزاری آن حمایت کرده اند.

جعفری با اشاره به شیوه شرکت در این مسابقه عکس، عنوان کرد: شرکت کنندگان باید، عکس را با هشتگ «شیراز شهر ما» و مسابقه عکس «هنر شیراز» بر روی پیج خود قرار دهند و درپایان هر هفته، ۹ عکس برتر بر روی صفحه اینستاگرامی «هنر شیراز» منتشر و سه عکس با بالاترین رای مردمی انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه، هر هفته سه عکس برتر انتخاب و در پایان، سه عکس برتر معرفی و‌جوایز خود را دریافت می کنند و به تمام شرکت کنندگان در مرحله هفتگی لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

جعفری اعلام کرد: در پایان نیز، پنج عکس با انتخاب هیئت داوران و پنج عکس با رای مردمی انتحاب می شوند و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «شیراز شهر ما» تاکید کرد: هر شرکت کننده می تواند با سه عکس در مسابقه شرکت کند و عکس ها باید بدون قاب و فیلتر منتشر شوند و شرکت کنندگان پیج «هنر شیراز» را دنبال کنند.

جعفری افزود: شرکت کنندگان می توانند از طریق صفحه اینستاگرامی

https://www.instagram.com/honareshiraz.ir/ و شماره واتساپی 09361328753 اقدام کنند.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهار شیراز روز شیراز شهرداری شیراز مسابقه عکس شیراز شرکت کنندگان شیراز شهر ما سه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، شرکت‌کنندگان از ۴۰ کشور دنیا روزانه پذیرای هزاران نفر از بازدید کنندگان بودند و به فراخور این اجتماع بزرگ بستر بسیار مناسبی برای گسترش تعاملات و ارتقاع سطح اطلاعات برای تمامی میزبانان و بازدید کنندگان فراهم شد.

نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌ های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند

نمایشگاه چاینا پلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای را در بین رویداد های این صنعت دارا می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس، با غرفه‌ای ویژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و تولیدات حرفه ای ارائه نمود.

پتروشیمی مارون به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلی اتیلن ، با حضور متخصصین و تیم بازرگانی مجرب خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نمود که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل در زمینه صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902384

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران