Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@00:24:56 GMT

آثار عکاس قوچانی به نمایشگاه بین‌المللی یونان راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۴۸۸۲

آثار عکاس قوچانی به نمایشگاه بین‌المللی یونان راه یافت

حمید ضیایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقه که در ۲ بخش رنگی و تک رنک برگزار شد، آثار هفت عکاس ایرانی عضو خانه عکاسان جوان مورد پذیرش گروه داوری قرار گرفت که ۲ اثر مربوط به این عکاس قوچانی است.
وی بابیان اینکه این نمایشگاه ۶۸ سال سابقه برگزاری دارد و از جمله قدیمی‌ترین مسابقات اروپایی است اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۵۸۲ عکس از ۲ هزار و ۵۲۰ عکاس از ۶۹ کشور در این مسابقه شرکت کردند که ۴۶۵ عکس انتخاب ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برگزاری این رقابت بین‌المللی، برای شصت و هشتمین سال متوالی توسط انجمن عکاسی یونان و با نظارت انجمن عکاسی آمریکا و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.
ضیایی افزود: این عکاس قوچانی تاکنون توانسته مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن را در سال سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ ، نشان افتخار کشور کرواسی در سال ۲۰۱۹ و تقدیر هیات داوران جشنواره بریستول انگلستان در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند.
شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ژاپن عکاسی مشهد نمایشگاه بین المللی یونان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس یک مطالعه جهانی، نارضایتی از دموکراسی در برخی از بخش‌های اروپا که حکومت‌ها از برآورده کردن انتظارات دموکراتیک شهروندان بازمانده‌اند، در حال افزایش است.

شاخص ادراک دموکراسی (DPI) که با جامعه آماری ۶۳ هزار نفر از ۵۳ کشور جهان، از جمله ۱۵ کشور عضو اتحادیه اروپا بزرگترین ارزیاب دموکراسی در سطح جهانی محسوب می‌شود، تحقیقی بین ماه‌های فوریه و آوریل سال جاری انجام داد.

براساس این تحقیق، اگرچه اکثر شهروندان اتحادیه اروپا (۵۷ درصد) وطنشان را دموکراتیک می‌دانند، اما در سه کشور فرانسه، یونان و مجارستان اکثریت اکنون بر این باورند که در دموکراسی زندگی نمی‌کنند.

تنها ۳۱ درصد از شهروندان مجارستان کشور خود را یک دموکراسی به حساب می‌آورند. این کشور در سال‌های اخیر بر سر نقض حاکمیت قانون در مواردی چون تصویب قوانینی خفقان رسانه‌های مستقل و مداخله سیاسی در امور قضایی درگیری‌های بسیاری با بروکسل داشته است.

نارضایتی میان یونانی‌ها نیز درحال افزایش است و تنها ۴۳ درصد از آن‌ها بر این باورند که کشورشان دموکراتیک است.

یونان که خود زادگاه دموکراسی است در سال‌های اخیر به دلیل مقابله با مهاجرانی که از مسیر دریای مدیترانه به این کشور می‌آیند، روند فرسایشی کاهش آزادی رسانه‌ها و بازخواست رونامه‌نگاران و مخالفان دولت، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

پارلمان اروپا پیش‌تر در سال جاری با تصویب قطعنامه‌ای تداوم پسرفت حاکمیت قانون در یونان را محکوم و خواستار بازنگری در کمک‌های اتحادیه اروپا به این کشور شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای 2024 آغازی برای جهانی شدن جامعه علمی کشور
  • دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران