Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:25:43 GMT

انسداد جاده هراز از ساعت 21 امشب

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۵۲۳۳

انسداد جاده هراز از ساعت 21 امشب

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: جاده هراز از ساعت ۲۱ امشب پانزدهم اردیبهشت به علت تعمیرات راه‌ سازی حوزه مازندران تا ساعت ۵ صبح روز بعد مسدود می‌شود.

سیاوش محبی به خبرنگار ایرنا گفت: رانندگان طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح به مقصد استان‌های شمالی تردد داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیرهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) ، بزرگراه حرم حرم از جنوب به شمال و مسیر هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به کندی در مسیرهای یاد شده تردد می‌کنند.

محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال درمسیر فیروزکوه نیمه سنگین اما روان در جریان است و تاکنون حادثه‌ای گزارش نشده است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین توسط رانندگان در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی خاطر نشان کرد: رانندگان با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت نکات ایمنی سفر ایمنی داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/00334f

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران