Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@17:41:30 GMT

نحوه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۵۲۹۰

به گزارش فارس، مدیریت ابزارهای نوین بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت شرکت در پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم از طریق زیر اقدام نمایند:

الف- پذیره‌نویسی برای اشخاص دارای کد معاملاتی (کد بورسی) از طریق کارگزاری‌های بورس که فهرست آنها در سامانه کدال به آدرس https:// cfi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

codal.ir درج شده است و سامانه‌های آنلاین معاملاتی آنان و نیز درگاه‌های غیر حضوری و حضوری بانک‌های منتخب انجام می‌شود.

استفاده از بسترهای معاملاتی شرکت‌های کارگزاری مستلزم وجود کد معاملاتی (کد بورسی) فعال در سیستم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برای متقاضیان می‌باشد.

ب - پذیره‌نویسی برای اشخاص فاقد کد بورسی، از طریق مراجعه به درگاه‌های غیر حضوری و حضوری بانک‌های منتخب و با ورود حداقل اطلاعات مورد نیاز (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کد پستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت کننده) صورت می‌پذیرد. 

بانک‌های منتخب شامل شعب بانک‌های بانک‌های منتخب شامل شعب بانک‌های مسکن، سپه، صادرات، ملت، تجارت، ملی، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد و رفاه کارگران و شعب قرض‌الحسنه مهر ایران است.

منبع: الف

کلیدواژه: بانک های منتخب پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری