Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده روز دوشنبه در نخستین جلسه هم‌اندیشی پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی میاندوآب با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در  سکونت‌گاه‌های غیر رسمی به معضل تبدیل شده‌است، اظهار داشت: در راستای مقابله با این روند، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به دستور رهبر معظم انقلاب و با اهتمام وزارت کشور و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار فعالیت سازمان‌های دیگر، سازمان تبلیغات اسلامی به این مناطق ورود کرده و اکنون نیز طبق برنامه تدوین شده در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، روحانیان با حضور در مناطق آسیب‌پذیر در کنار مردم به انجام کارهای فرهنگی اقدام می‌کنند.

وی اولین قدم را در این خصوص برپایی نماز جماعت در این اقامتگاه‌ها دانست و اظهار داشت: اقامه نماز تنها فعالیت علما در این مناطق نخواهد بود و روحانی که به این مناطق اعزام می‌شود، وظایفی فراتر از امام جماعت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: وظیفه روحانیان در این مناطق طی تفاهمنامه‌ منعقد شده، شناسایی مشکلات منطقه و برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط خواهد بود.

در آذربایجان‌غربی ۲۵ پایگاه فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده که ۱۰ مورد آن به میاندوآب اختصاص دارد.

با راه‌اندازی این پایگاه‌ها مردم ساکن در مناطق حاشیه‌نشین متوجه آسیب‌ها شده و برای رفع آن با کمک مسوولان پا در میدان بگذارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی کلاس های آموزشی نیروی انتظامی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی