Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی روز (دوشنبه) خود به تروریستی خواندن این جنبش توسط آلمان، طرح اقتصادی دولت لبنان و پاسخ به برخی اتهامات علیه حزب‌الله پرداخت و در واکنش به افزایش قیمت دلار در برابر لیر لبنان گفت: حزب‌‌الله هیچ گونه فعالیت در زمینه صرافی‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله سازمان‌های بزرگی دارد اما در زمینه خرید و فروش دلار کار نمی‌کند و هیچ کسی در حزب‌الله مکلف به انجام فعالیت صرافی نشده است. اتهامات درباره اینکه حزب‌الله از بانک‌ها دلار خریده ، سخیف است. نقش مثبت حزب‌‌الله مانع افزایش ارزش دلار به شکل جنوبی شد.

دبیرکل حزب‌الله سپس تصریح کرد: اتهام سخیفی زده‌اند مبنی بر اینکه این نگرانی وجود دارد که وقتی دلار تازه به بازار تزریق می‌شود، حزب‌الله می‌رود آن را جمع می‌کند و می‌فرستد برای ایران. [لبخند]. ما نه دلار برای ایران می‌گیریم نه برای سوریه.

وی ادامه داد، حزب‌الله بزودی درباره پیگیری پرونده فساد (اقتصادی در لبنان) کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

نصرالله در ادامه از صراف‌ها خواست به قانون ملزم باشند و از سقفی که دولت برای نرخ برابری لیر در برابر دلار اعلام کرده، فراتر نروند.

وی سپس به افزایش قیمت کالاها در لبنان اشاره کرد و گفت، علاوه بر افزایش قیمت دلار، احتکار کالاها و حرص برخی تجار از دلایل این امر است. دولت باید به نقش خود در مقابله با افزایش قیمت کالا عمل کند و این مسؤولیت نباید تنها به عهده وزارت اقتصاد باشد. دولت باید برنامه‌ای اساسی برای مقابله با افزایش قیمت کالاها تنظیم کند و از داوطلبان برای کمک به نظارت در این زمینه کمک بگیرد و حزب‌الله آماده است هزاران داوطلب در این زمینه در اختیار دولت قرار دهد.
 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سید حسن نصرالله دلار ایران افزایش قیمت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان رسید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228544 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد