Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بر ضرورت اجرای فازهای باقیمانده طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی با بیان اینکه هم اکنون پرداخت مستمری و هزینه درمان بیماران کرونایی از اولویت اول سازمان تامین اجتماعی است، گفت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیشترین اعتبارات خود را در راستای پرداخت مستمری و درمان بیماران کرونایی هزینه می‌کند که امیدواریم با فروکش کردن این بیماری، دستور ابلاغ تامین اعتبارات صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طرح هتلینگ در سه بخش از بیمارستان امام حسین زنجان و دو بخش از بیمارستان امید ابهر در سال 96 به مرحله بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: سال گذشته اجرای طرح ارتقای هتلینگ در سه بخش دیگر امام حسین(ع) ابلاغ شده که به محض تامین اعتبارات لازم، اجرای آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از همه خدمات رفاهی تعریف شده در قالب طرح ارتقای هتلینگ برای بیماران رایگان است، تصریح کرد: با اجرای طرح هتلینگ، ساختار ظاهری بیمارستان امام حسین(ع) تغییر یافته به طوریکه با اجرای این طرح ورودی بیمارستان بهسازی و تخت‌های بیمارستانی تعویض شده و سیستم‌های برودتی گرمایشی و سرمایشی نیز در راستای تامین آسایش بیماران بهسازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: با اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین، لابی اصلی این بیمارستان نوسازی، و صندلی‌های همراهان بیماران که قبلا فلزی بود به صورت مبلمان گردید و تابلوهای موجود نیز به الکترونیکی تبدیل شد.

وی معتقد است: با اجرای کامل این طرح در بیمارستان امام حسین، امکانات بخش‌ها، در حد هتل‌های 4 ستاره بوده که در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به گفته این مسؤول سال 96 بخش زنان و زایمان، اطفال و لابی در اجرای این طرح قرار گرفتند و در صورت ابلاغ تامین اعتبارات، هتلینگ بخش‌های جراحی زنان، سی سی یو و پست سی سی یو این بیمارستان نیز عملیاتی می‌شود.

 محمدی در خصوص اعتبارات این بخش به ایراد سخن پرداخت و افزود: با تامین اعتبارات طراحی‌ها در سه بخش مذکور به سرعت آغاز و در نیمه دوم سال‌جاری نیز اقدامات اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد و ابراز امیدواری کرد، در صورت تصویب در سازمان مرکزی طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) به منظور ارتقای استانداردهای فضای فیزیکی و همچنین طرح توسعه بیمارستان امید ابهر در سال‌جاری اجرایی شود.

شایان ذکر است، در بیمارستان امید ابهر نیز بخش اورژانس مطابق استانداردهای روز دنیا توسعه و استاندارد سازی شده است.

انتهای پیام/73004ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان استان زنجان بیمارستان درمان طراح ها بیمارستان امام حسین اورژانس ارتقا فضای فیزیکی استاندارد اعتبارات سخن امید بیمارستان امام حسین طرح ارتقای هتلینگ تامین اجتماعی تامین اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در جلسه مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که با موضوع پروژه محور جلفا- کلاله برگزار شد، افزود: از روزی که قرار شد این پروژه شروع شود، قرارگاه عاشورا به بهترین شکل ممکن کار را آغاز کردند، هرچند که انتظار بیش از اینهاست.

وی ادامه داد: همه باید با تسهیل‌گری و همراهی با این پروژه نقش خود را ایفا کنند تا به هدف بزرگی که نظام به دنبال آن است با کمک همدیگر برسیم.

رحمتی افزود: آن‌چه که در این پروژه اتفاق افتاده یک پیگیری بسیار مهم و دیپلماسی موفقی بود که در دولت سیزدهم رقم خورد، چرا که در ترانزیت بین‌المللی به دنبال یک شیطنتی بودند که ایران را حذف کنند، اما به برکت دیپلماسی و پیگیری موفق و مؤثر دولت، کشورهای همسایه نقش فعال ایران را در این حوزه پذیرفتند و در حال حاضر، حفظ جایگاه استراتژیک ایران در منطقه قفقاز و عینیت‌بخشی به اثرگذاری بین‌المللی کشورمان منوط به اتمام این پروژه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه متوازن استان‌ها از اولویت‌های دولت است، گفت: ما در آذربایجان شرقی منطقه آزادی را داریم که برای کشور ارزآوری دارد و برای استان نیز یک شاهراه اقتصادی محسوب می‌شود و اگر ما بین‌المللی، ملی، استانی، شهرستانی و حتی روستایی به موضوع نگاه کنیم، اهمیت بالای این جاده مشخص می‌شود و از همه ابعاد، استراتژیک بودن این جاده محرز است و هیچ بهانه‌ای برای همراهی نکردن وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوع ترانزیت در بحث توسعه بسیار مهم است، گفت: اگر در این مسیر به دنبال رونق اقتصادی هستیم باید ترانزیت رونق بگیرد و اگر این جاده محقق شود، ترانزیت رونق خواهد گرفت و به دنبال آن جدای از فواید اقتصادی که به دنبال خواهد داشت، جذب گردشگر هم اتفاق خواهد افتاد.

رحمتی ادامه داد: یکی از سیاست‌هایی که در استان حتماً باید به آن کمک کنیم تا اقتصاد و توسعه اقتصادی ما وابسته به نفت نباشد، توسعه گردشگری است و همه ظرفیت‌های لازم برای این امر در منطقه ارس جمع شده است.

وی گفت: در طول این ۱۰۷ کیلومتر، تعداد زیادی روستا وجود دارد که اگر این جاده احداث شود، خدمت رسانی به آنها افزایش خواهد یافت و به رشد، کارآمدی و توسعه منطقه آزاد نیز کمک خواهد کرد.

رحمتی از تشکیل یک کمیته ویژه برای پیگیری این پروژه خبر داد و گفت: این کمیته به ریاست استاندار، ماهانه تشکیل می‌شود و کار هماهنگی دستگاه‌ها و تصمیمات استانی را برعهده خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیاء به پروژه اقتصادی نبوده و ماموریت‌محور است، ما نیز وظیفه داریم از دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیری‌های لازم را برای تخصیص اعتبار آن انجام دهیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در چنین پروژه مهمی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: شرایط پروژه ایجاب می‌کند پراکندگی کارگاه‌ها را افزایش دهیم تا سرعت پیشرفت آن بیشتر شود.

استاندار آذربایجان شرقی بر رعایت زمان‌بندی اجرای پروژه تاکید کرد و افزود: انجام زمان‌بندی برای اجرا و اتمام این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازمه آن تحویل نقشه‌ها توسط کارفرما و انجام مطالعات زیست محیطی است.

رحمتی در پایان تاکید کرد: در طول مسیر پروژه ۱۰۷ کیلومتری، چند نقطه برای احداث مجتمع‌های رفاهی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در نظر گرفته شود تا اجرای پروژه برای مسافران و مردم خسته‌کننده نباشد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: این پروژه، جاده‌ای خواهد بود که کشورهای همسایه ما از آن استفاده خواهند کرد، بنابراین قرارگاه در کنار کارهای خوبی که همیشه انجام داده، به این منطقه نیز حساسیت ویژه‌ای داشته و از آخرین مطالعات، دانش علمی و تکنولوژی بهره گیرد تا یک افتخار دیگری رقم بخورد.

کد خبر 6096094

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین