Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:15:01 GMT

حکیم: نبرد با داعش پایان نیافته است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۵۸۴۳

ساعت 24-رهبر جریان حکمت ملی عراق بر لزوم بازبینی در پرونده امنیتی پس از افزایش حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در استان‌های غربی این کشور تاکید کرد.

 در پیام سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق آمده است: از زمان اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش، هشدار داده و گفتیم مادامی که تروریسم دارای هسته‌های خفته است، نبرد علیه داعش پایان نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرده است: ما اکنون، نیاز مبرمی به بازبینی در پرونده امنیتی، نوین‌سازی طرح‌های امنیتی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی و نیز در پیش گرفتن ضربات پیشگیرانه داریم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان پیام خود با آرزوی پیروی برای نیروهای حشد الشعبی آورده است: خداوند به قهرمانان ما در الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی نصرت عطا کند و شهدا را قرین رحمت خود قرار داده و برای مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سيد عمار حكيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس