Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@07:29:16 GMT

تست کرونا شرط پذیرش معتادان متجاهر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۶۰۹۳

تست کرونا شرط پذیرش معتادان متجاهر

استاندار تهران گفت: معتادان متجاهری که قرار است به مراکز ماده ۱۶ منتقل شوند، باید در قرنطینه دو هفتگی قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی، با اظهار به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر به طور کلی بر عهده استانداری نیست و بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: ستاد ملی کرونا پروتکلی را اعلام کرد و در صورت رعایت این پروتکل، ماده ۱۶ می‌تواند فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پایان پرسه ناقلان کرونا از فردا +عکس گلایه دادستان کل از حجم مواد مخدر درز پیدا کرده در کشور افزایش کارتن خواب‌های مشهد در بحبوحه کرونا

وی افزود: مهم ترین قسمت مفاد این پروتکل این است که کسانی که قرار است جذب شوند باید در قرنطینه دو هفتگی قرار بگیرند که در آنجا از علاوه بر گرفتن آزمایش کرونا و سایر مراقبت‌های دیگر از آن‌ها، در صورت منفی بودن آزمایش‌ها و نبود مشکل، این افراد به مراکز ماده ۱۶ منتقل شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه ما برای این موضوع با درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران ظرفیت تعیین کرده‌ایم، عنوان کرد: این ظرفیت برای سامان سرای خاورشهر است که تقریباً ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد. ستاد این مکان را تائید کرده و تنها مستلزم این است که ۶۷ نفر مددجویی که دارای شرایط خاصی هستند و در آنجا حضور دارند، از این مکان منتقل شوند. در حالی که هیچ مرکز یا مجموعه دیگر اینها را پذیرش نمی‌کند. به همین دلیل باید این افراد را به مرکزی دیگر که به آن‌ها خدمات لازم را ارائه می‌دهد منتقل کنیم که فقط از عهده بهزیستی بر می‌آید ولی تاکنون تاکنون منتقل نشده اند.

وی در عین حال بیان کرد: البته در ستاد تصمیمات دیگری هم گرفته شده است که این مرکز قرنطینه در مجاورات خود مراکز ماده ۱۶ یا بخشی از فضاهای ماده ۱۶ باشد. اما تا به امروز موضوعی به ما مطرح نشده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس تهران نیروی انتظامی بهزیستی انوشیروان محسنی بندپی مواد مخدر معتادان ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا سلامت ماده ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین اللهی، امروز در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر خانم یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان و ۵۹۳۴ نفر آقا یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند. ­ وی با بیان اینکه این آزمون­ در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان شرکت کننده می‌توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند. عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، اظهار کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت. وزیر بهداشت گفت: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می‌شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می‌ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد. عین اللهی­ گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته‌ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه‌ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته‌ها صورت گرفت. ­

دیگر خبرها

  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی