Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمن‌های جوانان شهرستان گنبدکاووس در رزمایش بزرگ همت جوانانه و «کمک مومنانه» تعداد 5 هزار بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سمن‌های جوانان گنبدکاووس از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با همت و غیرتی مثال‌زدنی وارد کارزار و مبارزه با این بیماری و کمک به مردم شهرستان خود شدند و در فعالیت‌های بی‌شمار فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و حمایتی به ایفای نقش پرداختند که حجم و کیفیت فعالیت آنها بارها مورد تحسین استاندار گلستان و مسوولان مختلف استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی»، این جوانان گنبدی نیز در قالب طرح همت جوانانه، کمک مومنانه پا در رکاب کرده و با توجه به اعتماد مردم به بدنه جوانان فعال شهرستان اقدام به تهیه بسته‌های معیشیتی برای نیازمندان، کارگران بیکار شده و افراد معسر کردند که نهایتا با کمک مردم 5 هزار بسته معیشتی تهیه شد.

به همین منظور و با هدف آغاز فرآیند اجرایی توزیع مرحله نخست این بسته‌های معیشتی مراسمی با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در سالن ورزشی خانه بدمینتون برگزار شد.

* لزوم افزایش تعداد سمن‌های جوانان در گنبدکاووس

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در این آئین با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس همواره در حوزه‌های مختلف ورزشی و حوزه جوانان پیشگام بوده است، اظهار کرد: در رزمایش بزرگ همت جوانانه و کمک مومنانه نیز این همت جوانان گنبدی بود که در سطح استان به چشم آمد و نشان داد همچنان این عزت و افتخار در این شهرستان پا برجاست.

قاسمعلی برزمینی با بیان اینکه تهیه و توزیع 5 هزار بسته معیشتی توسط سمن‌های جوانان شهرستان گنبدکاووس که کاملا به صورت مردمی صورت گرفته نقطه عطفی در حرکت سمن‌های استان گلستان خواهد بود، افزود: امیدواریم این جهش اساسی در گنبدکاووس بتواند در سطح استان نیز تداوم پیدا کند.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار بالای جوانان گنبدکاووس از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر خواست نسبت به افزایش تعداد سمن‌ها اقدام کند و خاطرنشان کرد: افق سال جاری شهرستان گنبدکاووس در حوزه تعداد سمن‌های جوانان باید حداقل 20 سمن باشد.

*پویش سمن‌های جوانان رویش انقلاب در گنبدکاووس است

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تمجید از غیرت و همت جوانان شهرستان گنبدکاووس و به ویژه اعضای پویش همدلی سمن‌های جوانان این شهرستان، گفت: تهیه 5 هزار بسته معیشتی توسط تعدادی از جوانان بدون تکیه به نهادهای دولتی و حاکمیتی یک رویش انقلاب به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه توان و همت جوانان مقتدر و توانمند کشور را باید به سمت و سوی رفع مشکلات هدایت کنیم، تصریح کرد: رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه بستر بزرگی بود که به خوبی ثابت کرد جوانان ما همچون همیشه می‌توانند در وسط میدان به زیبایی نقش‌آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان گنبدکاووس پویش‌ها، گروه‌ها، نهادها و ادارات مختلفی در رزمایش مواسات و همدلی در حال تلاش هستند، اضافه کرد: در کنار همه این مهربانی‌ها و مجاهدت‌هایی که عرض کردم، نظاره کردن حاصل تلاش جوانان با هدف عشق‌ورزی و مهربانی به مردم محروم شهر لذت دیگری دارد که کم نظیر است.

گفتنی است در این آئین علاوه بر سرپرست اداره کل ورزش وجوانان و امام جمعه شهرستان گنبدکاووس مدیران و مسوولانی همچون رئیس اداره ورزش و جوانان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گنبدکاووس، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان، نایب رئیس مجمع جوانان استان گلستان و دبیران و اعضای سمن‌های جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان استان گلستان رزمایش رهبر معظم انقلاب جوانان شهرستان گنبدکاووس هزار بسته معیشتی سمن های جوانان ورزش و جوانان استان گلستان کمک مومنانه همت جوانانه همت جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس