Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: تا آن زمانی که تروریسم دارای هسته‌های خفته باشد، نبرد علیه داعش پایان نیافته است. تاریخ انتشار: 23:03 - 15 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۱۳۳

خبرگزاری میزان - سید عمار حکیم امروز (دوشنبه ۱۵ اردیبهشت) با انتشار بیانیه‌ای و با تاکید بر این موضوع که؛ نبرد با داعش پایان نیافته است، نوشت: از زمان اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش، هشدار داده‌ایم، تا زمانی که تروریسم دارای هسته‌های خفته است، نبرد علیه داعش پایان نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان حکمت ملی عراق ادامه داد: ما هم اکنون، نیاز مبرم به بازبینی در پرونده امنیتی، نوین‌سازی طرح‌های امنیتی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی و نیز در پیش گرفتن ضربات پیشگیرانه داریم.

بیشتر بخوانید: عراق به پلی ارتباطی میان طرف‌های درگیر در منطقه تبدیل شود

وی در پایان بیانیه خود ضمن آرزوی پیروزی نیرو‌های الحشد الشعبی، خاطر نشان کرد: خداوند به قهرمانان ما در الحشد الشعبی و نیرو‌های امنیتی نصرت عطا کند و شهدا را قرین رحمت خود قرار داده و برای مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید عمار حکیم داعش داعش پایان نیافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، یک منبع امنیتی از اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس نیروهای امنیتی یمن موفق شده‌اند که فعالیت‌های اطلاعاتی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به شکست بکشانند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی یمن روز آینده طی بیانیه‌ای رسمی جزییات این موضوع را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6097674

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس