Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@23:15:57 GMT

تهیه و توزیع ۷۲هزار اقلام بهداشتی و خوراکی در منطقه۹

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۰۳۸

تهیه و توزیع ۷۲هزار اقلام بهداشتی و خوراکی در منطقه۹

امتداد :اداره آسیب های اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با مشارکت خیرین، سازمان های مردم نهاد و بنگاه های اقتصادی نسبت به انجام اقدامات حمایتی و پیشگیرانه، فعالیت های قابل توجهی را انجام داده است.

امتداد :اداره آسیب های اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با مشارکت خیرین، سازمان های مردم نهاد و بنگاه های اقتصادی نسبت به انجام اقدامات حمایتی و پیشگیرانه، فعالیت های قابل توجهی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، علی حیدری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در راستای مقابله با ویروس کرونا، اداره آسیب های اجتماعی منطقه به منظور حمایت از اقشار آسیب‌ دیده و نیازمندان به دلیل بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا نسبت به انجام فعالیت های پیشگیرانه در چندین مرحله و با در نظر گرفتن کرامت انسانی اقداماتی را ارائه داده است.
وی افزود: تاکنون نسبت به تهیه۱۵۰۰۰ دست لباس گان،۲۰۰۰۰ماسک ، ۳۰۰۰۰ آب معدنی ،۲۵۰ جعبه میوه شامل سیب و پرتقال برای توزیع در بیمارستان های درگیر ویروس کرونا از جمله؛ بیمارستان امام خمینی، مسیح دانشوری، فیروزگر و شهید شریعت رضوی اقدام شده است.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بیان داشت: توزیع ۵۵۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان منطقه شامل؛ برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، حبوبات، پنیر و خرما، تهیه ۸۰ سبد کالا و ۸۰ عدد بن شهروند هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و همچنین ۸۰ بسته بهداشتی شامل(ماست، دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست) ویژه کودکان کار و آسیب دیده مرکز پرتو از جمله موارد اجرایی می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد