Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از وابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی روز دوشنبه با حضور در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش در بندرعباس، از نزدیک در جریان روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی مستقر در کارخانجات قرار گرفت.

امیر دریادار حسین خانزادی در جریان این بازدید با اشاره به متکی بودن جوانان و متخصصان نیروی دریایی ارتش بر دانش بومی در ساخت تجهیزات گفت: در حال حاضر بروزترینتجهیزات نظامی روز دنیا بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی نصب است و این خودکفایی در تمام حوزه‌ها را مدیون تلاش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به همراه امیر رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در محل صنایع دریایی شهید درویشی از تولید تجهیزات و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت یگان‌های دریایی بازدید کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد