Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار خرمشهر دیروز در جلسه شورای اطلاع رسانی خرمشهر  با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی خوبی در سطح این شهرستان آغاز شده گفت: آسفالت معابری که بیش از ٢٠ سال رنگ قیر را ندیده بودند از چند روز پیش آغاز شده و امیدواریم اکثر مناطق کم برخوردار شهر مشکل قدیمی آسفالت آنها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه ها برای رفع مشکلات انباشته شده و قدیمی مردم افزود: متاسفانه برخی مدیران اصلا وجود خارجی ندارند و با این که مدتی است در این شهر حضور پیدا کرده ام متاسفانه برخی مدیران را حتی به چشم ندیده ام!.

فرماندار خرمشهردر ادامه با اشاره به بیماری ویروس کرونا گفت: با کمک همه بخش ها به ویژه اطلاع رسانی همه جانبه خوشبختانه خرمشهر شرایط کنترل شده تری نسبت به سایر شهرها پیدا کرده و امیدواریم با همکاری مردم شاهد کاهش بیشتر آمار مبتلایان در آینده باشیم.

حیدری افزود: همه بر این واقعیت اذعان دارند که کلید غلبه بر ویروس کووید ۱۹ در دستان «مردم» است و این امر از عهده دستگاه دولتی خارج از و این مردم هستند و اگر مردم پیش‌قراول و جلوتر از مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا باشند آن زمان است که می‌توان بر این ویروس غلبه کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان خرمشهر اطلاع رسانی کنترل شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهرهای خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749590

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان