Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:25:13 GMT

آتش سوزی قهوه خانه سنتی در اهواز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۶۴۸

آتش سوزی قهوه خانه سنتی در اهواز مهار شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۱۶ ردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

آتش در قهوه خانه سنتی در اهواز شعله ور شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۵ و ۴۷ دقیقه امروز ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی قهوه خانه سنتی در منطقه عامری اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را از ایستگاه آتش‌نشانی ۵۵ به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: تش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق در قهوه خانه مواجه شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله‌های آبرسان، شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت دود را از داخل ساختمان قهوه خانه تخلیه کردند، تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق گزارش شده است.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قهوه خانه سنتی آتش سوزی کشف موادمخدر دستگیری سارق قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت