Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@18:08:59 GMT

جلسه رأی اعتماد کابینه جدید عراق چهارشنبه برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۸۲۷۴

جلسه رأی اعتماد کابینه جدید عراق چهارشنبه برگزار خواهد شد

رئیس پارلمان عراق می‌گوید که جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی و همچنین تصویب برنامه دولت وی چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، ریاست پارلمان عراق اعلام کرد که جلسه تصویب برنامه دولت و وزرای کابینه «مصطفی الکاظمی» روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

«ندی شاکر جودت»، نماینده پارلمان عراق گفت الکاظمی تکلیف پست‌های وزارت دفاع و وزارت کشور را با توافق گروه‌های سیاسی روشن کرده است و فهرست کامل اسامی کابینه به پارلمان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق ۲۱ فروردین بعد از ناکامی و انصراف «عدنان الزُرفی»، نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه که از ائتلاف العبادی بود، مصطفی الکاظمی، رئیس فعلی استخبارات عراق (اطلاعات) را برای تشکیل کابینه مکلف کرده است.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: پارلمان عراق مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس