Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:25:26 GMT

افزایش سخت گیری برای انجام تست آنتی بادی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۸۲۹۶

افزایش سخت گیری برای انجام تست آنتی بادی در آمریکا

همزمان با افزایش انتقادها، اداره غذا و داروی آمریکا می گوید سخت گیری ها در زمینه انجام تست آنتی بادی کرونا را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اسلش گیر، اداره غذا و داروی آمریکا قصد دارد قوانین انجام تست های آنتی بادی را تغییر دهد و در این زمینه سختگیری های بیشتری را اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان می گویند اهمال کاری و بی دقتی در این زمینه باعث شده که نتایج بسیاری از تست ها و آزمایش های آنتی بادی و سرولوژی غیر قابل اعتماد در آمریکا غیرقابل اعتماد باشند.

 

آزمایش های آنتی بادی برای بررسی ابتلا یا عدم ابتلای افراد به ویروس کرونا به کار نمی روند و هدف از انجام آنها بررسی این موضوع است که آیا یک بیمار قبلا به کرونا مبتلا شده و آنتی بادی کرونا برای جلوگیری از ابتلای مجدد وی به این بیماری در بدن او تولید شده یا خیر.

یکی دیگر از مزایای انجام تست آنتی بادی، شناسایی میزان پلاسمای خون است که در درمان افرادی که به کرونا مبتلا می شوند، کاربرد دارد. اداره غذا و داروی آمریکا امیدوار است افزایش سخت گیری ها دقت تست های آنتی بادی کرونا را بیشتر کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا آنتی بادی غذا اعتماد آنتی بادی انجام تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند

در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مسابقات جام جهانی باکو امیرمحمد نکونام در رده یازدهم و پوریا نوروزیان در رده پنجاه و هشتم ایستادند و به فینال نرسیدند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو ملی‌پوشان ایران در ماده تفنگ بادی در خط آتش ایستادند. در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۳۰.۲ در رده یازدهم و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۳.۱ در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.

سومی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

همچنین در این روز هانیه رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر در کنار ۶۸ تیرانداز دیگر رقابت کرد که با رکورد ۲۹۴.۸ در رده سوم ایستاد. گلنوش سبقت‌اللهی هم با رکورد ۲۸۷.۹ در رده سی ام قرار گرفت. این مسابقات فردا در مرحله سرعت انجام خواهد شد.

در ادامه مسابقات امروز از ساعت ۱۳:۰۰ تیراندازان در تفنگ بادی زنان در خط آتش قرار خواهند گرفت.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد