Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@08:01:32 GMT

حمله جنگنده‌های اسرائیل به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۸۳۶۱

یک منبع امنیتی سوری به جزئیات حمله چند ساعت قبل جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی در سوریه اشاره کرد. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، یک منبع امنیتی سوری تاکید کرد که حمله به مواضع نظامی در حومه شرقی حلب توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی و از طریق استفاده از حریم هوایی پایگاه التنف صورت گرفت.

پایگاه التنف تحت کنترل نظامیان آمریکایی در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع امنیتی تاکید کرد: جنگنده های اسرائیلی از حریم هوایی مرزهای مشترک سوریه و عراق عبور کرده و به منطقه الجزیره سوریه واقع در شرق رود فرات که تحت کنترل نظامیان آمریکایی است رسیدند.

وی افزود: جنگنده های اسرائیلی حملاتی را علیه ۲ پایگاه نظامی در حومه شرقی حلب انجام دادند.

لازم به ذکر است ساعاتی قبل،  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خبری اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور با اهداف متجاوز در حریم هوایی استان حلب مقابله کرده است.

بنا به گزارش این رسانه، هدف این حمله مرکز تحقیقات «السفیره» در ریف حلب شرقی بوده است.

شبکه خبری العالم نیز از شنیده شدن صدای دست کم سه انفجار در آسمان حلب که گفته می‌شود به مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متجاوز مربوط بود، خبر داد.

العالم همچنین گزارش داد که پدافند هوایی سوریه ساعت ۲۲:۳۸ (به وقت محلی) با حمله هوایی به مرکز مطالعات علمی و کارخانه‌های الدفاع در ریف حلب مقابله کردند.
منبع: مهر برچسب ها: حمله ، جنگنده ، اسرائیل ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله جنگنده اسرائیل ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران

بازدید 7 الحاق جنگنده‌‎های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی ایران به شدت باعث نگرانی اسرائیل و آمریکا شده است. شبکه کان اسرائیل در گزارشی به جزئیات معامله خرید جنگنده‌های سوخو 35 توسط ایران از روسیه و تاثیر آن بر رویارویی ایران و اسرائیل پرداخت. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد