Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی متقی از راه‌اندازی ۳۱۳ کاروان شادی «نسیم کرامت» در امام‌زادگان شاخص سراسر کشور خبر داد و گفت: این کاروان‌ها به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) فعال می‌شوند.

حجت الاسلام «سید محمدکاظم موسوی متقی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از راه اندازی کاروان های شادی «نسیم کرامت» به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اظهار کرد: 313 بقعه و امامزاده شاخص در استان ها این کاروان ها را در شب و روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) به حرکت در خواهند آورد و در خیابان ها و کوچه ها به اجرای برنامه تواشیح و مداحی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از تجمعات و برگزاری اجتماعات مذهبی نهی شده ایم و همایش و مراسمی برگزار نمی شود، اما در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) کاروان های جشن و شادی اجرای برنامه خواهند داشت.

 

حجت الاسلام موسوی متقی در ادامه به برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده در ماه ضیافت الهی اشاره کرد، افزود: به 544 بقعه کشور ابلاغ شده است که هر کدام در فضای مجازی کانال و گروهی تشکیل دهند و در این فضا اقدام به تولید محتوا پیرامون ماه ضیافت الهی کنند. ضمن اینکه معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز با پشتیبانی تبلیغی پایگاه راسخون در چهار نرم افزار بله، واتساپ، تلگرام و ایتا تحت عنوان «ضیافت الهی» روزانه قریب صد محتوا و پست برای بهره گیری مخاطبان تولید می کند.

 

وی با اشاره به محتواهای بارگذاری شده در این شبکه های اجتماعی به مناسبت ماه میهمانی خدا، تصریح کرد: مشاوره، عکس نوشت های روزانه با عنوان «درهای آسمان»، مداحی، سخنرانی، بیان اخلاقی، تقویم ضیافت، احکام رمضان، احکام نوجوانان، پرسمان نماز، مناسبت های روزانه، رزمایش کمک مومنانه، شرح دعای سحر، شرح دعای روزانه ماه مبارک رمضان آیت الله مجتهدی، مقابله با کرونا در محورهای (استفتائات کرونا، استفتائات رهبری، بازی در خانه، مشاوره کرونا)، معرفی اپلیکیشن، وقف قرآنی و طب تغذیه از جمله سرفصل ها و برنامه های تولید محتوای روزانه است.

 

موسوی متقی به سرفصل ها و برنامه های قرآنی تولید شده توسط پایگاه راسخون برای بارگذاری در این کانال ها نیز اشاره کرد و گفت: سه ترتیل قرآنی، سه تلاوت تحقیق، یک تحدیر، مفاهیم قرآن، چهار تفسیر کوتاه، نکات کلیدی جزء ها، آموزش روانخوانی، عکس نوشت قرآنی، آیات موضوعی قرآن، شهدای قرآنی، تدبر در قرآن و کلیپ «پند قرآنی» از سرفصل های بارگذاری شده در این شبکه ها برای بهره مندی مخاطبان در ماه میهمانی خدا است.

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به توزیع 110 هزار بسته معیشتی به ارزش 200 تا 500 هزار تومان در میان نیازمندان، خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی از محل موقوفه های مرتبط با اطعام نیازمندان و سفره های افطار، کمک های خیرین و فرهنگی و درآمد آستان های امامزادگان تهیه و توزیع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان های شادی حجت الاسلام موسوی متقی رزمایش مواسات و همدلی ماه مبارک رمضان ولادت امام حسن مجتبی ع سالروز ولادت امام حسن موسوی متقی کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود