Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم به اخلال در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد آغاز شد.

به گزارش ایلنا،‌ دادگاه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم دایر بر اخلال در نظام اقتصادی، امروز سه‌شنبه‌ شانزدهم اردیبهشت ماه به ریاست قاضی موحد به صورت علنی آغاز شد.

در این پرونده متهم حسین خویی و ۲۰ متهم دیگر محاکمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---------------------------------

بیشتر بخوانید:

دستگیری 2 متهم اقتصادی در کردستان ... این قصه برای نخوابیدن است مشروح سومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی بازداشت 14 کارمند پتروشیمی شیراز و دلالان مرتبط به اتهام اخلال اقتصادی پرونده پتروشیمی و پرسش‌هایی که هنوز باقیست لینک کوتاه: asriran.com/00335d

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دادگاه اخلال اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند

سفارت چین در اتاوا در بیانیه‌ای نوشته است: «اظهارات جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا تهمت‌های بی‌اساس است، ما این اظهارات را محکوم و قاطعانه با آن مخالفیم.»

این اظهارات زمانی مطرح شد که شبکه بی. بی. سی و خبرگزاری رویترز انگلیسی به نقل از نخست‌وزیر کانادا، پکن را عامل اصلی در دخالت در ۲ انتخابات اخیر فدرال این کشور می‌داند.

این بیانیه افزود: ما هرگز در امور داخلی اتاوا مداخله نکرده‌ایم و قصدی هم برای انجام آن نداریم.

سفارت چین خاطرنشان کرد که ما از طرف کانادایی می‌خواهیم به حقایق احترام بگذارد، تعصب ایدئولوژیک را کنار بگذارد و از حمله بی اساس به پکن دست بردارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه چین، درباره ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره دخالت پکن در امور داخلی دیگر کشور‌ها و انتخابات آمریکا، گفته بود: این موضوع برخلاف اصول اصلی دیپلماسی ما است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود