Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

زن جوان گفت: من در یک برج به‌ صورت مجردی زندگی می‌کنم. مدتی بود که پایم شکسته بود و بیشتر اوقات در خانه بودم. سرایدار معمولا کارهایم را انجام می‌داد. روز حادثه سرایدار برج زنگ در واحدم را زد. من هم به تصور اینکه قصد دارد زباله‌ها را بیرون ببرد یا اینکه وسیله‌ای خریده، در را باز کردم. او مرا هل داد و وارد خانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پایم شکسته بود، نتوانستم مقاومت کنم و به زمین خوردم. متهم وارد خانه شد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

با شکایت این زن، پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و آثار تعرض در بدن او مشاهده شد. با توجه به اتهام وارده، مأموران مرد سرایدار را بازداشت کردند. او اتهام تعرض به زن جوان را رد کرد و گفت: این زن عاشق من شده بود و مرا دوست داشت، به‌همین‌خاطر پیشنهاد داد او را صیغه کنم و با هم رابطه داشته باشیم.

متهم که مرد جوانی است، گفت: این زن حالا قصد اخاذی از من را دارد. او خودش قبلا گفته بود عاشق من شده است.

بعد از گفته‌های این مرد، قضات از شاکی خواستند تا توضیحاتی بدهد. او صیغه‌نامه‌ای به دادگاه ارائه داد و گفت: من چند سال است که صیغه مردی هستم و با او رابطه زناشویی دارم. من شوهرم را دوست دارم، البته به‌خاطر شرایطی که داریم جدا از هم زندگی می‌کنیم و من در خانه مجردی هستم. شوهرم به من سر می‌زند و گاهی شب را در خانه من می‌گذراند، اما چون بیشتر اوقات تنها هستم، مرد سرایدار نمی‌دانست که شوهر دارم و چنین ادعایی را مطرح کرد. حالا هم شوهرم از ماجرا خبر ندارد و اگر متوجه شود، رابطه من با او تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. مرد سرایدار وقتی که دید من پایم شکسته، از فرصت استفاده کرد تا به من تجاوز کند. زمانی که پایم سالم بود، خودم سر ساعت زباله‌ها را پشت در می‌گذاشتم و در را باز نمی‌کردم. شوهرم کلید داشت و خودش می‌توانست وارد خانه شود.

متهم که با شنیدن این گفته‌ها شوکه شده بود، گفت: من نمی‌دانستم این زن شوهر دارد. من فکر می‌کردم مجرد است، البته دیده بودم گاهی رفت‌وآمد به خانه‌اش می‌شود، اما از آنجایی که مردی را کنار او ندیده بودم نمی‌دانستم متأهل است.

متهم درحالی‌که همچنان اصرار داشت این رابطه با اصرار زن جوان بوده، گفت: او به دروغ به من ابراز علاقه کرد و برایم دام پهن کرده بود.

دادگاه با توجه به مدارک به‌دست‌آمده متهم را تا زمان محاکمه بازداشت کرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعرض جنسی زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان

به گزارش همشهری آنلاین، اردیبهشت سال گذشته زن جوانی به نام مریم هراسان از خانه‌اش خارج شد و در حالی که از قتل شوهرش خبر می‌داد از همسایه‌ها کمک خواست. دقایقی بعد مأموران پلیس پاکدشت در محل حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد ۴۲ ساله‌ای به نام کریم با ضربه کارد به قلبش جان باخته است.

همسر مقتول پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: ۴ سال پیش با کریم ازدواج کردم اما از همان روزهای اول زندگی‌مان به اختلاف خوردیم و مدام با هم دعوا می‌کردیم تا اینکه خانواده‌های‌مان توصیه کردند بچه‌دار شویم تا اختلاف‌هایمان حل شود. ۲ سال بعد صاحب فرزند شدیم. اما همسرم هر روز بداخلاق‌تر از قبل می‌شد و ما همیشه با هم درگیر بودیم. او سر هر موضوعی من را به باد کتک می‌گرفت. کار درست و حسابی نداشت و ما همیشه با مشکلات اقتصادی روبه‌رو بودیم.

وی درباره روز حادثه نیز گفت: صبح خواب بودم که همسرم با کتک بیدارم کرد و از من خواست به‌سرعت برایش صبحانه آماده کنم. در حال درست کردن چای بودم که به دلیل مخارج نوزادمان با من دعوا کرد و گفت چرا بچه را از شیرخشک نمی‌گیری و چرا از پوشک استفاده می‌کنی؛ من پول خرید شیرخشک و پوشک ندارم.

متهم ادامه داد: بعد هم به من گفت باید گوشی تلفنم را به او بدهم تا آن را چک کند. وقتی من مخالفت کردم به جانم افتاد و کتکم زد. با دستانش گلویم را فشار داد به‌طوری که چشم‌هایم سیاهی رفت. در حالی که برای نجاتم تقلا می‌کردم دستم به چاقویی خورد و آن را برداشتم و ضربه‌ای به او زدم که روی زمین افتاد و غرق در خون شد.

در این میان پزشکی‌قانونی نیز در گزارشی علت مرگ را پارگی شریان‌های قلب و خونریزی شدید داخلی اعلام کرد. با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم، صحنه جرم بازسازی شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه خردسالشان درخواست قصاص کردند.

پدر کریم به قضات گفت: متهم برای تبرئه خودش دروغ گفته؛ پسرم هیچ‌گاه او را کتک نزده بود. ما نمی‌دانیم واقعا چه اتفاقی افتاده و عروسمان چگونه با بی‌رحمی پسرمان را به قتل رسانده است، اما هرگز حاضر به مصالحه نیستیم و درخواست قصاص او را داریم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و به قضات گفت: روز حادثه با شوک ضربه‌های کریم از خواب پریدم. بعد هم سر موضوعی با من درگیر شد و گلویم را گرفت. داشتم خفه می‌شدم و از آنجا که همسرم مرد تنومندی بود، نمی‌توانستم خودم را از دستش نجات دهم و چشم‌هایم سیاهی ‌رفت.

دستم را روی زمین می‌کشیدم که به یکباره دستم به کارد میوه‌خوری خورد و آن را جلوی سینه‌اش گرفتم تا بترسد و رهایم کند اما چاقو ناخواسته وارد قلبش شد. آنقدر شوکه شده بودم که نمی‌دانستم چه کار کنم تا به خودم آمدم از همسایه‌ها کمک خواستم.

در ادامه قاضی از متهم پرسید شما چاقو را برای ترساندن همسرتان جلوی قفسه سینه‌اش گذاشتید یا برای دفاع از خودتان؟

متهم جواب داد: برای ترساندن همسرم. من چاقو را بین خودم و او قرار دادم تا گلویم را رها کند اما او قصد جانم را کرده بود.

با پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کد خبر 849554 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست