Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون والیبال گفت: از بین چهار پنج گزینه‌ ایرانی که برای سرمربیگری تیم ملی داریم ، سه نفر باید با یکدیگر کار کنند اما باید ببینیم کدام ترکیب مناسب‌تر است، تاریخ انتشار: 09:36 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۹۹۰

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه گفته می‌شود سرمربی تیم ملی والیبال از بین بهروز عطایی، رحمان محمدی‌راد و پیمان اکبری انتخاب می‌شود، اظهار داشت: اجازه بدهید اسم افراد را نبریم، زیرا در کشورمان چهار پنج نفر را داریم که در تیم ملی بزرگسالان کار کرده‌اند و اگر اسم این نفرات مطرح شده است تنها به این دلیل بوده که یک نفر از آنها دستیار کولاکوویچ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: همچنین یکی از آنها هم توانسته با تیم والیبال جوانان قهرمان جهان شود. دوستان دیگری هم هستند که دستیار ولاسکو بوده‌اند. مربیانی هم هستند که در تیم‌های لیگ برتری کار می‌کنند که در مجموع ۴-۵ نفر را تشکیل می‌دهند که اگر بخواهیم ارزیابی کنیم که کدامیک شانس همکاری با مربی خارجی را خواهند داشت به همین گزینه‌ها می‌رسیم، این‌ها مدنظر ما هستند، اما هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

داورزنی گفت: قاعدتاً از بین این چهار پنج نفر، سه نفر باید با یکدیگر کار کنند اما باید ببینیم کدام ترکیب مناسب‌تر است، هر چند که هنوز در این خصوص تصمیم قطعی گرفته نشده است و در حال ارزیابی شرایط هستیم تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

وی درباره پرداخت پاداش تیم جوانان پس از قهرمانی در مسابقات جهانی گفت: تیمی که قهرمان جهان شد قرار بود پاداش ویژه‌ای دریافت کنند و مکاتبات لازم هم انجام شد، اما مسائلی اتفاق افتاد که اصل موضوع متوقف شد، اما با صحبت‌هایی که انجام گرفته، سلطانی‌فر روی پرداخت این پاداش تاکید دارد. زمانی که قرار باشد پاداش مدال‌آوران پرداخت شود، پاداش این تیم نیز آنجا اهدا خواهد شد. مطمئنا این موضوع دیر و زود خواهد داشت، اما سوخت و سوز ندارد و این کار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مذاکره فدراسیون والیبال با ولاسکو برای المپیک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی پیمان اکبری بهروز عطایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه گذشته فاتح لالیگا شد و از حالا می داند که باید به موزه پر زرق و برقش یک جام دیگر اضافه کند اما در رئال مادرید مهمتر از هر چیزی فتح لیگ قهرمانان است. بازیکنان رئال به همین دلیل حتی جشن قهرمانی لالیگا را به تعویق انداختند.

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا 53 میلیون یورو درآمدزایی کرده و تا به امروز توانسته 101 میلیون یورو درآمد داشته باشد. با فتح لیگ قهرمانان این رقم به 150 میلیون یورو خواهد رسید که در مقایسه با شرایط مشابه در سال 2022 (133.7 میلیون یورو) تقریبا 17 میلیون یورو بیشتر است.

همچنین در صورت فتح لیگ قهرمانان، هر بازیکن رئال در مجموع 1.4 میلیون یورو ناخاص پاداش دریافت خواهد کرد که نسبت به دو سال پیش 500 هزار یورو بیشتر است.

دیگر خبرها

  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • واکنش ملی‌پوش والیبال به وعده پاداش یک میلیاردی صعود به المپیک
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم