Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی تحت تاثیر علاقه زیادی که به بازی مایکل اوون داشت، به فوتبال باشگاهی انگلیس پیوست.

به گزارش فارس، سرخیو آگوئرو در مصاحبه ای که در روزنامه منچسترایوینینگ نیوز منتشر شد، فاش کرد به خاطر علاقه به بازی اوون، فوروارد اسبق لیورپول و منچستریونایتد ترغیب به بازی در لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوروارد 31 ساله از سال 2011 در خدمت تیم دوم شهر منچستر است. او نزد سیتیزن ها آنقدر گل زده که از رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر توسط یک بازیکن خارجی که مربوط به تیری آنری بود، پیشی گرفت است.

مهاجم نوک حمله نه چندان بلندقامت آبی و آسمانی با توجه هوش و استعداد زیادش در گلزنی در سال های اخیر درخشیده و توانسته یکی از چهره های نامی در تاریخ سیتیزن ها باشد.

وی اظهارداشت: از زمان کودکی که 8، 9 سال داشتم، تحت تاثیر بازی مایکل اوون بودم.به خودم می گفتم باید به جایگاهی که او دارد، من هم برسم.

او ادامه داد: در جام جهانی 98 او یک گل استثنایی به آرژانتین زد. من مسابقات آن جام جهانی را در خانه همسایه مان دیدم و به همه گفتم که عاشق بازی اوون هستم.

آگوئرو تا قبل از حضور در اتحاد، عضو اتلتیکومادرید بود. در این تیم اسپانیایی او 230 بازی کرد و 100 گل در 5 سال حضورش به ثمر رساند.

وی افزود: لیگ برتر انگلیس بهترین مسابقات باشگاهی جهان است. البته هدف اولم این بود که ابتدا در اروپا بازی کنم. این مساله مثل یک رویا بود. هدفم این بود در تیمی بتوانم تمرین و پیشرفت کنم. بعد می توانستم با بهبود اوضاع به تیمی بهتر بروم.

لینک کوتاه: asriran.com/00335j

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ برتر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی