Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@19:18:13 GMT

۱۰ زخمی در دو حادثه تصادف جاده کندوان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۱۷۱

۱۰ زخمی در دو حادثه تصادف جاده کندوان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زکریا اشکپور، روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و بامداد امروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹، در دو حادثه جداگانه در جاده کندوان ۱۰ زخمی با کمک تیم‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه اول که در ساعت ۱۹:۴۶ روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد، بین خودروهای سراتو و ال‌نود در منطقه مرزن‌آباد اتفاق افتاد، ۵ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکپور گفت: حادثه دوم که در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد، بین خودروهای سمند و نیسان در منطقه رستوران هزار چم جاده کندوان بود که ۵ زخمی برجای گذاشت.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران افزود: در این حوادث همه زخمی‌ها پس از انجام اقدامات درمانی اولیه پیش بیمارستانی از سوی تیم‌های اورژانس با مراقبت کامل به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

وی گفت: خوشبختانه در این حوادث مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

کد خبر 508274 برچسب‌ها استان مازندران سفر - جاده تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران سفر جاده تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان حضور دارند.

وی بیان داشت: ۶۱ درصد مأموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا است و عواملی همچون خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و بی‌توجهی به هشدارها در جاده‌های مختلف به‌ویژه گردنه‌ها، عامل اصلی این تصادفات است.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل هستند و در ۸ ساعت گذشته، ۹۰۸ تماس دریافتی داشتیم که از این تعداد، ۱۶۶ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

وی افزود: در این مدت، ۱۷۴ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات اورژانسی درمانی در یافت کردند.

نیکویی نژاد با بیان اینکه انحراف ۴۰۵ در محور یاسوج اصفهان، شش مصدوم داشت، گفت: برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در روستای عزیزی لوداب نیز پنج مصدوم داشت.

وی تصریح کرد: واژگونی یک دستگاه نیسان در برد پهن زیلایی نیز پنج مصدوم داشت.

کد خبر 6096230

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند