Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:47:20 GMT

اجرای طرح توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی هلال احمر در ملارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۲۱۹

اجرای طرح توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی هلال احمر در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از توزیع یکهزار بسته معیشتی هلال احمر در ملارد خبر داد و اظهار داشت: در این طرح با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا بسته‌های حمایی تامین شده توزیع خواهد شد.

سلیمی با بیان اینکه در شهرستان ملارد این طرح با تهیه و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در دست اجرا است گفت: طرح مردمی دست یار با همکاری خیرین و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های اسیب دیده از کرونا توسط خانه‌های هلال روستاههای شهرستان شناسایی می‌شوند بیان داشت: کد دستوری *۱۱۲# برای شرکت خیرین در این طرح قرار داده شده است.


 

کد خبر 4917419

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان ملارد بسته معیشتی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین