Web Analytics Made Easy - Statcounter

چکبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور پرداخت و گفت: امروز در شمال غرب و به تدریج در غرب و جنوب غرب بارش‌ها شروع می‌شود که فردا نیز ادامه بارش‌ها را در این مناطق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر این مناطق فردا در استان‌های قزوین، البرز و تهران هم بارش خواهیم داشت که به شکل رگبار و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین در ساعات بعدازظهر فردا در بخش‌هایی از شمال اصفهان و ارتفاعات سمنان و گلستان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. همچنین امروز وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما را برای سواحل دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی کردیم.

رفیعی تصریح کرد: شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و شمال خوزستان بیشتر است که احتمال وقوع تگرگ هم در این مناطق وجود خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه از شدت بارش‌ها رد مناطق غربی و جنوب غربی کشور کاسته خواهد شد و در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ادامه بارش‌ها را خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: در روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را خواهیم داشت و در بعدازظهر روز جمعه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور باران‌های خفیفی رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: ابتدای هفته آینده به خصوص در روز شنبه استان‌های قزوین، البرز و تهران با هوای بارانی همراه خواهند بود.

رفیعی تصریح کرد: شرایط جوی تهران امروز صاف و در بعدازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین دما در تهران امروز به ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید و حداقل دمای هوا هم در صبح امروز ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

۴۷۲۳۷
 

کد خبر 1384726

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آب و هوا سازمان هواشناسی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در کدام استان ها باران می آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی، گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی در ادامه عنوان کرد: همچنین برای فردا سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل شمالی شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضرابی خاطرنشان کرد: دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد و جمعه (۲۱ اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6098201 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی