Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@06:18:39 GMT

روسفیدی شهرستان قرمز گیلان در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۲۵۴

روسفیدی شهرستان قرمز گیلان در مقابله با کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «حسین اسماعیل‌پور» گفت: در یک ماه گذشته تلفات کرونایی در رودسر بسیار ناچیز بوده و اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان با توجه به شاخص‌های مختلف این شهرستان عادی است.

وی افزود: رودسر از مبادی ورودی استان گیلان است و تردد هموطنان از این شهرستان زیاد است. همچنین  رودسر  ۴۴۲ روستا دارد که با وجود تعداد زیاد روستاها، در مقابله با کرونا ویروس توانستیم گام‌های موثری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیان کرد: شهرستان همجوار املش، بیمارستان مخصوص کرونا ندارد و بیماران کرونایی این شهرستان به رودسر منتقل می‌شوند.

وی افزود: ما از اعلام وضعیت قرمز در رودسر گله نداریم اتفاقا این امر باعث می‌شود که مردم ما بیشتر مراقب سلامت خود و اطرافیانشان باشند.

اسماعیل‌پور اضافه کرد: اکنون فصل کشت و کار محصولات کشاورزی است و اغلب مردم شهرستان رودسر هم در روستاها به‌سر می‌برند و تقریبا شهر خلوت است، در همین رابطه به روستاییان نیز توصیه کردیم حتما موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: مردم رودسر از همان ابتدای شیوع کرونا همکاری بسیار خوبی برای مقابله با کرونا ویروس داشتند و همچنان رعایت دستورهای ستاد مقابله با کرونای شهرستان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند.

فرماندار رودسر گفت: اقشار مختلف در این شهرستان به خصوص اصناف و بازارایان با کمترین تخلفات به ما یاری رساندند تا از افزایش ابتلایان به کرونا در رودسر جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان تا حدودی قرمز بودن رودسر طبیعی است، برای کاهش این بیماری تلاش بسیاری زیادی انجام شد و وضعیت کنونی اگرچه عادی نیست، اما نسبت به گذشته بهتر است.

اسماعیل‌پور گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان در حد مطلوبی است و باوجود اینکه اینکه در مزارع مشغول کار هستند به رعایت موزاین بهداشتی توجه کافی دارند.

وی اظهار کرد: بیمارستان رودسر از نظر امکانات ضعیف است و هنوز دستگاه سی تی اسکن آن راه‌اندازی نشده است.

فرماندار رودسر گفت: ضروری است، تجهیزات بیمارستانی و امکانات این شهرستان ارتقا یابد تا وضعیت قرمز این شهرستان نیز رو به سفیدی برود.

کد خبر 508272 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم

چهارشنبه شب به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد. تصاویری دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ را ببینید. منبع: تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه