Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:19:02 GMT

سخنگوی وزارت بهداشت: برایم سخت است ادامه کرونا مانع سفر اربعینم شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۲۹۰

سخنگوی وزارت بهداشت: برایم سخت است ادامه کرونا مانع سفر اربعینم شود

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت بهداشت سخت‌ترین تصور خود نسبت به بیماری کرونا را عدم حضورش در راهپیمایی اربعین حسینی توصیف کرد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در یک برنامه زنده تلویزیونی از حس و حال خود نسبت به سفر زیارتی اربعین در شرایط چالش کرونا گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این برنامه گفت: من همیشه حس خوبی را نسبت به اهل‌بیت به خصوص آقا اعبدالله و ابوالفضل علیهما السلام و حضرت زینب (س) به طور أخص داشتم. این حس برای خیلی زمان‌های قبل است، اما هرچه جلوتر آمدیم، این روند عمق بیشتری پیدا کرده و ارادت ما بیشتر شده است و از زمانی هم که در سفر اربعین بیشتر حضور پیدا کردم، تقریباً گرفتار راهپیمایی اربعین شدم.

جهانپور از دغدغه‌های خود در رفع چالش کرونا را رسیدن به زیارت اباعبدالله (ع) در سفر اربعین توصیف کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های امسال من این است و این را در خلوت خود می‌گویم که نکند امسال کرونا ادامه پیدا کند و نتوانیم به اربعین برویم. شاید خیلی تصورات بدتری نسبت به کرونا وجود داشته باشد، اما برای من سخت‌ترینش این مسئله بود.

وی افزود: به هر حال سفر اربعین ارادتی بود و حس خوبی بود. توصیفش با کلمات سخت است. این حس خوب تکرار شد و هر بار خاطرات بار قبل سبب می‌شد بار دوم و سوم و چهارم به این سمت کشیده شویم. یک جذبه و کشش بود و فکر می‌کنم به تعبیری، یک مغناطیس بود. مغناطیسی بود که ما را به سمت خود می‌کشید و می‌کشد. هیچ زمان هم به صورت کاری نرفتم و همیشه سعی کردم شخصی بروم.

کرمان|امکانات پزشکی و رفاهی ورودی به مرز عراق ویژه زائران اربعین ‌فراهم شودمحل ساخت قرارگاه اربعین کرمان در خوزستان در جلسه کشوری اربعین تعیین تکلیف می‌شودبررسی اتصال سامانه‌های ناجا و ستاد مواکب به سامانه جامع اربعین "سجا"

انتهای‌پیام/

R1392/P1010114/S4,37/CT16 پیوست جهانپور: هر چه می‌گذرد بیشتر گرفتار اربعین حسینی می‌شوم واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیاده روی اربعین سفر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است