Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@06:18:24 GMT

واکنش برانکو به خبر حضورش در سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۷۹۲

واکنش برانکو به خبر حضورش در سپاهان

به گزارش مهر، در حالی که رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از هفته بیست و یکم دچار وقفه‌ای طولانی مدت شده است صحبت در خصوص آینده نیمکت باشگاه‌ها همچنان داغ است.

سپاهان اصفهان با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی خود با پرسپولیس که به صدر جدول تکیه زده، همچنان مدعی عنوان قهرمانی است اما بر خلاف فصل گذشته خبری از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با زردپوشان به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب شد تا صحبت‌های زیادی درباره آینده نیمکت سپاهانی‌ها برای فصل آینده انجام شود و از محرم نویدکیا و برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری در این باشگاه اسم برده شود.

برانکو ایوانکوویچ درباره احتمال حضور روی نیمکت سپاهان اصفهان گفت: من سرمربی تیم ملی عمان هستم. هر جا بوده‌ام به قراردادم پایبند مانده‌ام. قبل از انتخاب عمان با پیشنهاداتی روبرو بودم اما با خواسته خودم به عمان آمدم و از این انتخاب کاملاً راضی هستم. در ابتدای هدف گذاری قرار داریم و به روزهای بهتر با تیم ملی عمان فکر می‌کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: دیگر زمان ادامه فعالیت در تیم ملی عمان است و من برای تمام همکاران خودم در باشگاه‌هایشان آرزوی موفقیت دارم.

بنابراین با توجه به اظهار نظر سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، حضور برانکو در سپاهان کاملاً منتفی است و حضور او به عنوان جانشین قلعه‌نویی شایعه‌ای بیش نیست.

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان نیز پیش از این تاکید بر انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری کرده بود تا همچنان احتمالات در خصوص آینده سرمربی زردپوشان اصفهان به قوت خود باقی بماند.

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان