Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارت جهاد کشاورزی را مکلف به تدوین آیین نامه در مورد نحوه به کارگیری کارگزاران بیمه کشاورزی کرد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) ایرادات شورای نگهبان در طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران کشاورزی را رفع و تصویب کردند.

بر این اساس متن تبصره 4 ماده واحده اصلاح و تصویب شد که به موجب آن، وزارت جهاد کشاورزی مکلف است آیین‌نامه اجرایی مشتمل بر نحوه به کارگیری و سهمیه هر یک از دستگاه‌های مشمول این قانون را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تصویب این قانون  تهیه و به تصویب هیات وزیران برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کارگزاران بیمه کشاورزی آزمون‌های ضمن خدمت و مصاحبه را گذرانده‌اند، دستگاه های مذکور مکلفند آموزش و آزمون بدو خدمت جهت کسب حد نصاب نمره را برگزار کند.

در جریان بررسی ایراد شورای نگهبان رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: کارگزاران بیمه کشاورزی با سابقه بیشتر از 12 سال هنوز بیمه نیستند که تعداد آن ها به سه هزار نفر می رسد؛ لذا در این مصوبه دستگاه ها مکلف به برگزای آموزش و آزمون بدو خدمت جهت کسب حد نصاب نمره شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه کشاورزی کارگزاران بیمه کشاورزی کارگزاران بیمه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند