Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:50:43 GMT

مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۳۶۴

مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد

 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم روز سه شنبه اعلام کرد: به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان متقاضی وام مهلت ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه های دولتی تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع ویروس کرونا، آخرین مهلت دانشجویان برای دریافت انواع وام های دانشجویی تا ۱۰ اسفندماه ۹۸ اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این مهلت تا روز گذشته ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده بود.

بر اساس مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام ضروری دانشجویان در بخش مسکن، زیارت و ازدواج به یک میلیون تومان افزایش یافت.

 تسهیلات و وام های ویژه دکتری به دانشجویانی اختصاص می یابد که در بانک توسعه تعاون پرونده تشکیل داده و برای یک بار از آن بانک وام دریافت کرده اند. مبلغ این وام ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان در یک لیست به مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۶ ماهه نخست سال تحصیلی جاری امکان پذیر است.

ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان پیش از این به ایرنا گفت که وام دکتری به دانشجویان شاغل اختصاص نمی یابد.

وی همچنین درباره تمدید مجدد ثبت نام این وام ها اعلام کرده بود که این مسأله بستگی به شرایط کشور دارد و ستاد مقابله با کرونا باید شرایط را ارزیابی کند که امیدواریم این شرایط در کل کشور سفید شده و کسب و کار مردم به حالت عادی بازگردد تا صندوق رفاه دانشجویان هم بتواند اقساط را از دانش آموختگان بدهکار دریافت کرده و به دانشجویان متقاضی دریافت وام اختصاص دهد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان رقم وام های ترم دوم تحصیلی را بین ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سایر وام ها را از جمله ضروری و دکتری به نام دانشجویان پرداخت می کنیم.

صندوق رفاه برای رفاه حال دانشجویان پیش از این به ایرنا اعلام کرد که سر رسید بدهی دانش آموختگان از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ به مدت سه ماه تمدید می شود.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد