Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:07:24 GMT

آغاز عملیات آزادسازی پایگاه هوایی «الوطیه» در لیبی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۳۶۹

آغاز عملیات آزادسازی پایگاه هوایی «الوطیه» در لیبی

یک منبع نظامی لیبیایی خبر داد که نیروهای دولت «وفاق ملی» علمیات آزادسازی پایگاه هوایی «الوطیه» را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آناتولی»، امروز (سه‌شنبه)، گزارش کرد که نیروهای دولت «وفاق ملی» عملیات آزادسازی پایگاه هوایی «الوطیه» در غرب طرابلس را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نظامی در این خصوص گفت که این عملیات صبح امروز آغاز شده است و نیروها دولت وفاق موفق شدند با حملات توپخانه‌ای راه را برای ورود نیروهای زمینی به پایگاه الوطیه باز کنند.

طبق گفته این منبع هم اکنون درگیری‌ها در نزدیکی این پایگاه در حال جریان است.

پایگاه الوطیه یکی از بزرگ‌ترین پایگاه نظامی در غرب طرابلس و مرز تونس است که شبه‌نظامیان حفتر شش سال پیش این پایگاه را تصرف کرده و به مرکز فرماندهی عملیات غربی و محلی برای استقرار نیروهای اعزامی از شرق لیبی جهت حمله به تعدادی از مناطق تبدیل کردند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الوطیه لیبی آغاز عملیات منبع نظامی آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید