Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به پاسداشت مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: دانشگاه آزاد در نظر دارد برنامه مفصل تری را پس از سفید شدن وضعیت دو بیمارستان دیگر تهران برای تقدیر از کادر درمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تلاش و مجاهدت‌های کادر درمانی نبود، امروز شاهد وضعیت مدیریت شده کرونا در کل کشور نبودیم و لذا باید از تمامی کادر درمانی تشکر و قدردانی داشته باشیم.

آقامیری ادامه داد: ویروس کوچک کرونا توانست علوم دنیا را متحول کند؛ انسانی که به دنبال زندگی بر کرات دیگر از جمله مریخ بود متوجه شد که از لحاظ علمی همچنان در ابتدای راه قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: در روزهای ابتدایی کرونا، کشورهای اروپایی احساس قدرت می کردند و میخواستند با همان ابزارهای قبلی مبارزه با بیماری‌ها، کرونا را هم شکست دهند. اما آمار نشان داد که کشورهای شرقی عملکرد بهتری را نسبت به کشورهای غربی داشته باشند‌.

وی با اشاره به همدلی و همکاری مردم ایران در حوزه مبارزه با کرونا تصریح کرد: همدلی مردم ایران در این مدت نشان داد که در تمامی مواقع حساس و بحران‌ها، پشتیبان یک دیگر هستند. از خودگذشتگی و مجهادت‌های تک تک افراد جامعه باعث شد که امروز وضعیت نسبتا مطلوبی داشته باشیم‌.

آقامیری اضافه کرد: کادر درمانی خط مبارزه با کرونا بودند و مجاهدت‌های بی بدیل خود، توانسند شیوع این بیماری را مدیریت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برای تمامی در گذشتگان ناشی از بیماری کرونا طلب مغفرت و آرامش داریم و امیدواریم که بتوانیم با در نظر گرفتن تسهیلاتی، بخش کوچکی از زحمات کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان را جبران کنیم.

انتهای پیام/

108 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت