Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@01:32:10 GMT

معاون عمر البشیر در زندان کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۵۳۰

معاون عمر البشیر در زندان کرونا گرفت

وزارت کشور سودان از ابتلای معاون عمر البشیر به ویروس کرونا در داخل زندان کوبر این کشور خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سودان (سونا)، وزارت کشور سودان گزارش داد که " احمد محمد هارون" که در زندان کوبر این کشور زندانی بود، در اثر وخامت وضعیت سلامتیش به بیمارستان منتقل شد تا در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد بررسی و تشخیص قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، بررسی‌ها اولیه حاکی از منفی بودن ابتلای وی به ویروس کرونا بود، اما با وخیم‌تر شدن وضعیت سلامتی او و بررسی‌های دوباره جواب تست‌های ابتلای او به کرونا مثبت بود.

وزارت کشور سودان افزود که احتیاط‌های پزشکی لازم برای قرنطینه بیمار در بیمارستان اتخاذ شده است و پس از بهبودی به زندان کوبر بازگردانده خواهد شد.

این در حالی است که برخی از گروه‌های سودانی اعتراض دارند که برخی مسئولین این کشور به این بهانه سعی دارند هارون را از کشور فراری دهند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور‌های جهان به منظور جلوگیری از ابتلای زندانیان به ویروس کرونا تصمیم به عفو یا دادن مرخصی به زندانیان کرده اند، در کشور‌های آفریقایی نیز دولت‌ها از جمله در مغرب، کنیا، سومالی هزاران زندانی را مشمول عفو قرار دادند.

در آخرین آمار وزارت بهداشت سودان از تشخیص ۸۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد و شمار مبتلایان در این کشور به ۶۷۸ نفر افزایش یافته و ۴۱ نفر نیز فوت شده اند.

سودان سال‌ها در حاکمیت عمر حسن البشیر" رییس جمهوری مخلوع بود تا اینکه وی ۲۲ فروردین ۹۸ با دخالت ارتش این کشور سرنگون شد و پس از آن، ارتش با تشکیل نهادی با عنوان شورای نظامی انتقالی به ریاست ژنرال عبدالفتاح البرهان قدرت را در دست گرفت.

کرونا تاکنون در ۲۱۰ کشور جهان ۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۹ نفر را مبتلا و ۲۵۲ هزار و ۴۰۷ نفر را به کام مرگ فرستاده است.

۱ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۰۸ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته اند که از این رقم ۱۸۸ هزار و ۲۷ نفر امریکایی هستند.

در امریکا هم به عنوان اولین کشور با بیشترین قربانیان کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۹۲۱ نفر به خاطر کرونا فوت و ۱ میلیون ۲۱۲ هزار و ۸۳۵ نفر نیز بهبود یافته اند که مهم‌ترین علت شیوع کرونا در این کشور کمبود زیرساخت‌های پزشکی و درمانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند