Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره‌سامانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز شانزدهم اردیبهشت، شهرکرد و بلداجی با ۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مناطق استان گزارش شدند، اما با ورود موج بارشی جدید به استان از روز چهارشنبه دما روند افزایشی می‌گیرد.

وی پیش‌بینی کرد، فعالیت سامانه بارشی جدید در استان ۶ میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ به همراه داشته باشد و در سایر نقاط استان منجر به ریزش یک تا چهار میلیمتری باران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره‌سامانی، با اشاره به وقوع رعد و برق و ریزش تگرگ در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: نکات و توصیه‌های ایمنی در خصوص جلوگیری از صاعقه‌زدگی و همچنین مراقبت از باغات مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش باد شدید در استان، از شکل‌گیری پدیده گرد و غبار نیز خبر داد و گفت: این گرد و غبار انتقالی برای ساعاتی کیفیت هوای استان را کاهش می‌دهد.

قطره‌سامانی، با اشاره به کاهش بارندگی‌های سال آبی جاری در استان، خاطر نشان کرد: در حالی پرونده بارش‌های سال آبی در حال بسته شدن است که چهارمحال و بختیاری در بین ۳۱ استان کشور رتبه نخست خشکسالی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری صاعقه بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری صاعقه بارش باران سازمان هواشناسی چهارمحال وبختیاری صاعقه بارش باران سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری