Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:48:33 GMT

فرش دستباف شناسنامه‌دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۷۷۱

فرش دستباف شناسنامه‌دار می‌شود

رییس مرکز ملی فرش با بیان این که با تمام ظرفیت طرح شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف در سال جاری را دنبال می‌کنیم، افزود: گام‌های عملیاتی طی جلسات کارشناسی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ملی فرش ایران، جلسه شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف با حضور متخصصین، معاونان و به ریاست رئیس مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فرحناز رافع» با بیان اینکه شناسنامه‌دار کردن با فرش‌های نفیس آغاز می‌شود ، افزود: هدف مرکز ملی فرش از این کار علاوه بر ثبت مشخصات فیزیکی فرش، بیان روایت‌ها و قصه‌های بافت فرش و معرفی بافنده آن است که نهایتا به تشویق، احقاق حقوق و دستمزد و رتبه بندی مهارت آنان می‌انجامد.

رییس مرکز ملی فرش در ادمه تاکید کرد که در این راه از ایده‌های خلاقانه استارت آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها استفاده می کنیم و تیم کارشناسی متشکل از بخش خصوصی، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، مرکز ملی شماره گذاری کالا، مرکز رشد و بخش خصوصی به طور منظم جلسات تخصصی خواهند داشت.

استفاده از بیت کوین ،(Bitcoin) پول یا ارز در شکل دیجیتالی و نحوه به کارگیری آن در کدینگ شناسنامه فرش دستباف با همکاری مرکز ملی فرش و شرکت های دانش بنیان در دست اقدام است.

تاکید بر لزوم استمرار جهت پیشبرد و عملیاتی کردن برنامه از محورهای مورد تایید رئیس مرکز ملی فرش ایران و اعضای حاضر در این جلسه بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شناسنامه دار فرش دستباف فرش شناسنامه دار مرکز ملی فرش فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • حراج جدید شمش طلا فردا برگزار می‌شود
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم