Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری وفا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگران فلسطین اعلام کرد حالت فوق‌العاده‌ای که به علت شیوع ویروس کرونا در اراضی فلسطینی اعلام شده بود از امروز (سه‌شنبه) به مدت یک ماه تمدید می‌شود.

پیش از این نیز محمود عباس در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا در سراسر فلسطین حالت فوق‌العاده اعلام و در ۱۵ فروردین آن را به مدت یک ماه تمدید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین همچنین در نشست مجازی کشور‌های جنبش عدم تعهد اعلام کرد: دولت فلسطین با اقداماتی که خیلی زود و در ابتدای شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرد توانست آمار مبتلایان را علی رغم نبود امکانات به شدت کاهش دهد.

وی افزود: تجربه کرونا برای فلسطین در مقایسه با سایرین بسیار سخت‌تر بود و همچنان این سختی به علت اقدامات رژیم صهیونیستی ادامه دارد چرا که هزاران اسیر در بند این رژیم بوده و همگی در معرض خطر هستند. همچنین این رژیم مانع کمک و حمایت ما به فلسطینیان در قدس شرقی اشغالی می‌شود.

رژیم صهیونیستی از ارسال تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تنفس مصنوعی به فلسطین به ویژه نوار غزه جلوگیری می‌کند و خباثت خود را هر چه بیشتر به نمایش می‌گذارد.

از سوی دیگر؛ «می الکیلة»، وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که حال تمامی مبتلایان رو به ثبات است و هیچ موردی در بخش مراقبت‌های ویژه نیست.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با ثبت دو مورد جدید ابتلا در شهرک «السموع» در الخلیل و قدس اشغالی، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۵۲۴ نفر رسیده است.

به گزارش این وزارتخانه، ۶۷ درصد مبتلایان از اهالی استان‌های شمالی هستند و در استان‌های جنوبی تنها ۵ درصد به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه فلسطین الیوم گزارش کرده دانشجویان دانشکده ویژه ناشنوایان دانشگاه جورج واشنگتن با حضور در برابر دوربین، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند. آنها که با زبان اشاره صحبت می‌کنند تاکید کردند به موج جهانی حمایت از فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی پیوسته اند.

حمله پلیس آمریکا به دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا | ببینید

این دانشجویان همچنین اعلام کردند که به موج همبستگی به راه افتاده در دانشگاه جورج واشنگتن در حمایت از فلسطینی‌ها می‌پیوندند. آنها تاکید کردند که در این تجمعات حضور پیدا می‌کنند تا بدین وسیله حمایت خود را از فلسطینی‌ها نشان دهند.

کد خبر 850299 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟